Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 20:08   #21
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes det er moro å ta helt av jeg. Hvorfor kunne ikke jeg ha fått en sånn familie/svigerfamilie da? I stedet for alle dere minimalister som nesten ikke vil feire i det hele tatt.

Du kan få litt av min hihi

Honda er ikke aktiv  
Gammel 12-10-06, 21:02   #22
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes det er moro å ta helt av jeg. Hvorfor kunne ikke jeg ha fått en sånn familie/svigerfamilie da? I stedet for alle dere minimalister som nesten ikke vil feire i det hele tatt.

Hehe. Du kan gjerne få min. Alle gjestene skal få en kopi av et nakenbilde av svigerfar blant annet.

Men aberet er at du vil bli kritisert hver gang du ikke har plass, råd eller mulighet til å lage like mye ut av bursdager selv.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 12-10-06, 22:03   #23
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg driter i hvor mye tid og krefter vertskapet bruker, det er da det blir forventet at gjestene også skal ha med egne sanger osv at det tipper over for min del. En ganske vesentlig forskjell.

Ja, det er jo ikke så lett å vite HVOR irriterende det kan være når det ikke er en selv.

Men det er jo litt tankevekkende at alle synes at deres egen familie har de "normale" feiringene, mens svigerfamiliens feiringer har feil nivå/form/farge.

Men jeg skal helt ærlig talt innrømme at korsett, pisk og nakenbilder er for mye for meg også å svelge.

Du får trøste deg med at det kanskje ikke er SÅ ofte det er runde dager?

Gammel 12-10-06, 22:58   #24
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Huff, da jeg leser tråden nå får jeg på følelsen at ingen vil invitere Bokormen om det blir et FP-treff.

Jeg er vanligvis både blid og grei altså, jeg er bare allergisk mot tvungen moro, selskapsleker og andre ting som bringer minner om barneselskaper. Det er ikke slik at jeg sitter i en krok og irriterer meg over hva andre gjør i selskaper eller på fest, så lenge de ikke drar klærne av meg eller noe.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 12-10-06, 23:24   #25
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min foreldre og brødre er kjempetrege!!
Alt skal feires stille og rolig, er det foreldrene mine, reiser de helst bort - alene!

Jeg er glad i å invitere gjester, og kunne godt tenkt meg noen "festlige" lag.
Men selskapsleker er bare for de som absolutt vil, men taler og sanger er gøy !

Heldigvis har jeg en tante som er lik meg. Hun har heller ikke helt "vett" i forhold til hvor mange det er plass til eller hvor mye jobb det er. Vi har hatt noen trivelige lag hos henne med hele familien. 60 -70 stykker. Sist var vi 55 mennesker på grillfest i regnvær. Bare kos!

Svigerfamilien er enda tregere!!

gullet er ikke aktiv  
Gammel 16-10-06, 14:41   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Dersom det er 40 eller 30 eller slike runde tall har vi feiret med fest

Da min far fylte 60 år var det selskap med middag, taler etc
Kjempekoselig å treffe mange av hans venner igjen som vi barna som voksne og utflyttet ser svært sjelden

Da samboer fylte 30 hadde jeg surpirse party på etutested i Drammen som jeg leide og serverte Tapas
Kjempesuksess, og han ble virkelig overrasket

Da jeg fylte 40 hadde jeg fest, igjen med Tapas og gode venner på fest
Kjempekoselig

Nå fyller min mor 60 neste vår, så det blir spennende hva vi finner på
Søsteren min lurer litt på surprise opplegg på Borre Havarivernskole hvor vi må gjøre masse spennende greier (alle vennen til min mor og oss)

Til vanlige bursdager her pleier vi alltid å samle hele flokken av familie, serverer litt av hvert da
Først mat, pølsefest e.l. , ev koldtbord som jeg lager selv, og kaffe og kaker til slutt

Gammel 16-10-06, 18:33   #27
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da jeg leste hovedinnlegget ditt, så satt jeg med en tanke, at såpass må hun tåle. Runde dager feires.

Men du har kommet med utdypende opplysninger utover i tråden her, og da skjønte jeg at Bokormen syter ikke uten grunn. Hjepe meg! Hadde slitt med dette jeg også. Nakenbilde av svigerfar

Sonar er ikke aktiv  
Gammel 16-10-06, 19:40   #28
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Hehe. Du kan gjerne få min. Alle gjestene skal få en kopi av et nakenbilde av svigerfar blant annet.

Det var å strekke det forferdelig langt da.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.