Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 21:08   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Svigerfar skal feire et rundt tall, og jeg blir som vanlig litt overveldet av hvor mye den familien gjør ut av slike anledninger. Det blir sanger i flere farger,håndlagde bordkort, en skjetsj, tvungen videohilsen fra hele slekta osv. Taler i fleng blir det også.

Jeg synes dette er voldsomt for et lag som egentlig ikke skal være høytidelig en gang, det er kun den nærmeste familie og venner, og det kommer nok til å bli en fuktig aften. Hvor mye gjør dere ut av runde tall? Jeg er vant til selskap med god mat og godt drikke, men sanger i flertall osv forbinder jeg med brylluper.


Sist redigert av Bokormen : 11-10-06 kl 21:09. Årsak: Skrivefeil
Bokormen er aktiv nå  
Gammel 11-10-06, 21:14   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Syns det er morro med litt sjallabais eg Fikk taler til 30årsdagen og var rørt i dagesvis!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 11-10-06, 21:18   #3
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Den familien jeg giftet meg inn i er stooore tilhengere av sanger,taler, litt tull og tøys og selvfølgelig mat og drikke.

Jeg på min side har aldri vært vandt til slike opplegg. Har som regel vært kaker,en pakke eller to og en klem. Ferdig med det.

Synes det er koselig med ekstra opplegg når man har en rund dag.

LilleVims er ikke aktiv  
Gammel 11-10-06, 21:27   #4
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Den familien jeg kommer fra og den jeg giftet meg inn i gjør ingen ting ut av bursdager, og det synes jeg er så trist .

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 11-10-06, 21:31   #5
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Opprinnelig lagt inn av LilleVims, her.

Den familien jeg giftet meg inn i er stooore tilhengere av sanger,taler, litt tull og tøys og selvfølgelig mat og drikke.

Jeg på min side har aldri vært vandt til slike opplegg. Har som regel vært kaker,en pakke eller to og en klem. Ferdig med det.

Synes det er koselig med ekstra opplegg når man har en rund dag.


Det blir nok gjerne en overgang da man kommer inn i en ny familie


Det jeg er mest redd for nå er at de skal forlange at hver gjest synger et vers hver. Det hender nemlig. Jeg har fobi mot selskapsleker og andre "morsomheter".


Innstillingen min er sikkert også litt preget av at svigermor har vært som en klegg på at vi også må ha med en egen sang, "for det har nemlig søsknene til Bokormmannen laget." Han har også fått den tvilsomme ære av å reise land og strand rundt for å innhente videohilsen fra alle som kan krype og gå. Tvang er ikke moro.



Jeg har ingen problemer med sang og moro, men mange i den familien elsker være midtpunkt, og skjønner ikke at alle andre ikke har like stort eksponeringsbehov. En venninne av svigermor fikk overrakt korsett, pisk, stay-ups og stiletthæler i femtiårslaget sitt. Hun måtte så iføre seg dette foran barnebarn, kolleger og naboer. Det er noe med å velge rett tid og sted, og se an personen først. Men nå sporer jeg av her..


Sist redigert av Bokormen : 11-10-06 kl 21:32. Årsak: Setning som ble feil
Bokormen er aktiv nå  
Gammel 11-10-06, 21:41   #6
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg har ingen problemer med sang og moro, men mange i den familien elsker være midtpunkt, og skjønner ikke at alle andre ikke har like stort eksponeringsbehov. En venninne av svigermor fikk overrakt korsett, pisk, stay-ups og stiletthæler i femtiårslaget sitt. Hun måtte så iføre seg dette foran barnebarn, kolleger og naboer. Det er noe med å velge rett tid og sted, og se an personen først. Men nå sporer jeg av her..



Hvordan taklet hun det da?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 11-10-06, 21:46   #7
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.



Hvordan taklet hun det da?


Vel, hun syntes ikke det var det minste moro. Hadde det vært på en venninnefest kunne det kanskje gått an, men ikke i et typisk familielag. Men venninnegjengen, med svigermor i spissen, var såre fornøyd.

Bokormen er aktiv nå  
Gammel 11-10-06, 21:51   #8
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Jeg er i grunnen glad for at ingen i min familie feirer så krampaktig som hovedinnlegger beskriver. Selskaper der taler, sanger og leker avløser hverandre i ett sett er ganske kjipe syns jeg. Og så er det noe tvungent over den type selskaper jeg har vært i, man SKAL liksom ha det så fanatisk morro.

:sær:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 11-10-06, 21:51   #9
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vel, hun syntes ikke det var det minste moro. Hadde det vært på en venninnefest kunne det kanskje gått an, men ikke i et typisk familielag. Men venninnegjengen, med svigermor i spissen, var såre fornøyd.

Huff... høres ut som min svigermor. Noen ganger lurer jeg på om hun sitter og pønsker ut selskapsleker hun tror jeg vil mislike, og så senere forsøke å tvinge meg til å delta.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 11-10-06, 22:05   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Her er det heldigvis helt frivillig, men som oftest en fest uten taler og sang, og gjerne uten barn også. Dvs. en kakerunde først og så fest for de voksne.

Min egen 30-årsdag var fest for kun venner sammen med en annen venninne som også fylte år. Kunne ikke falt meg inn å holde familiekalas.

:Også sær:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 11-10-06, 22:12   #11
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er i grunnen glad for at ingen i min familie feirer så krampaktig som hovedinnlegger beskriver. Selskaper der taler, sanger og leker avløser hverandre i ett sett er ganske kjipe syns jeg. Og så er det noe tvungent over den type selskaper jeg har vært i, man SKAL liksom ha det så fanatisk morro.

:sær:

Jupp. Du er liksom litt sær om du ikke morer deg kongelig over interne vitser og historier fra en telttur i Sverige på slutten av 70-tallet.

Heldigvis er fireåringen også invitert, så da har vi en gyldig grunn til å reise hjem litt utpå kvelden.

Bokormen er aktiv nå  
Gammel 11-10-06, 22:23   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Nå er ikke jeg vant med så mye rundt bursdager ala sang og sånt, men mere for jeg har en liten familie her.
Men i rundelag sammler familien min hel familien i finnmark og koser oss. Helst i flere dager*ler* Har masse slekt i finnmark, så bestemor sin 90 års dag tror jeg ble feiret i 3 dager hehe

Men mann sin familie er de stæin gærne når det gjeller bursdager og sånt.
I svigerfar sin 50 års dag gikk ting rolig
Kaker,masse mat.
Men i tanta til mann sin 40 års dag synnes jeg de tok litt vel av Hehe.
Dette var da en bursdag for de over 18, men turbo på 2 mnd fikk da være med hehe
Masse mat, masse sanger, og rundt midnatt var de ikke lengre 40-50 men 14....

Jeg ser på masse rare sanger og sånt ,noe som til hører bryllup, men ikke mitt bryllup

Honda er ikke aktiv  
Gammel 11-10-06, 22:45   #13
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Faren min har rund dag snart, og han tar med seg familien en langweekend til København for å (slippe å) feire. Veldig fornuftig syns jeg. Gleder meg til juleshopping i København.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 12-10-06, 00:55   #14
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Faren min har rund dag snart, og han tar med seg familien en langweekend til København for å (slippe å) feire. Veldig fornuftig syns jeg. Gleder meg til juleshopping i København.

Åh..akkurat DET skulle jeg ønske var praksis i vår familie også men neida, her blir det sanger og taler i hopevis!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 12-10-06, 11:54   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Pssjt. Jo mer moro, jo bedre, vel?

Mine foreldre har hatt stort familielag utenfor huset. Det har vært noen taler, men ingen sanger og sånt.

Familier er forskjellige på sånt. Min familie gjør mye ut av de store dagene men glemmer nesten de vanlige bursdagene. Min svigerfamilie er VELDIG opptatt av alle bursdager, og glemmer ingen, men feirer ikke de runde noe ekstra.

Sånne forskjeller må man bare se og sette pris på. Det må da være andre ting i verden å ergre seg over enn at folk "overdriver" en feiring i forhold til DINE standarder?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 12-10-06, 12:19   #16
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

I min familie har det vært vanlig med familiesammenkomster, bare. Koldtbord og kaker og sånt. Min svigerfamilie har en litt annen tradisjon. Der går man ut på restaurant/leier inn kokk eller vinekspert, betaler rom på hotell OG gir vanvittig dyre gaver. Det er så krampe at jeg får helt vondt i magen. For ikke å snakke om dyrt!
Og julefeiringen er et kapitel for seg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 12-10-06, 16:33   #17
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det må da være andre ting i verden å ergre seg over enn at folk "overdriver" en feiring i forhold til DINE standarder?

Jeg driter i hvor mye tid og krefter vertskapet bruker, det er da det blir forventet at gjestene også skal ha med egne sanger osv at det tipper over for min del. En ganske vesentlig forskjell.

Bokormen er aktiv nå  
Gammel 12-10-06, 16:37   #18
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

I min familie har det vært vanlig med familiesammenkomster, bare. Koldtbord og kaker og sånt. Min svigerfamilie har en litt annen tradisjon. Der går man ut på restaurant/leier inn kokk eller vinekspert, betaler rom på hotell OG gir vanvittig dyre gaver. Det er så krampe at jeg får helt vondt i magen. For ikke å snakke om dyrt!
Og julefeiringen er et kapitel for seg.


Vi har også av og til blitt bedt på feiringer hvor jubilanten har reist utenlands, og gjestene må ordne hotell, flybilletter samt diverse restaurantbesøk ++. Om det ikke har vært veldig nære slektninger har vi vært nødt til å takke nei, 10 000 eller mer blir i meste laget for å feire en bursdag.

Bokormen er aktiv nå  
Gammel 12-10-06, 16:39   #19
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vi har også av og til blitt bedt på feiringer hvor jubilanten har reist utenlands, og gjestene må ordne hotell, flybilletter samt diverse restaurantbesøk ++. Om det ikke har vært veldig nære slektninger har vi vært nødt til å takke nei, 10 000 eller mer blir i meste laget for å feire en bursdag.


Jeg må legge til at tanken har vært veldig god fra de ulike bursdagsbarna sin side, de er bare vant til å ha masse penger.

Bokormen er aktiv nå  
Gammel 12-10-06, 20:04   #20
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?

Jeg synes det er moro å ta helt av jeg. Hvorfor kunne ikke jeg ha fått en sånn familie/svigerfamilie da? I stedet for alle dere minimalister som nesten ikke vil feire i det hele tatt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no