Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dagmamma glemte igjen toåring på busstopp

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 15:49   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dagmamma glemte igjen toåring på busstopp

Jeg kan ikke skjønne hvordan noe slikt kan skje, og tør ikke tenke på hvordan jeg ville ha reagert dersom det var min to-åring som var forlatt på en bussholdeplass.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:02   #2
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Hadde det vært min gutt ville han vært langt borte fra det stedet når hun kom tilbake. Absolutt uholdbart, og jeg hadde tatt barnet mitt bort fra denne dagmammaen øyeblikkelig.

Gammel 14-09-07, 17:05   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har hatt rolige barn, men aldri om de hadde sittet 20 min på samme plass uten at de ble fortalt at de holde seg der (hadde kanskje hatt en sjans da, men hvem ville gjort det? altså med vilje sagt at de skulle sitte der alene...)

Har hatt dagmamma, og vært dagmamma selv. Og tror ingen av oss kunne klart det iallefall... Jeg "teller" mine barn støtt og stadig når vi er på slike plasser

Gammel 14-09-07, 17:08   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt usikker på om vi EGENTLIG bør ønske oss flere jurister når halve forumet drømmer om å utøve vold mot den håpløse dagmammaen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 17:23   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Litt usikker på om vi EGENTLIG bør ønske oss flere jurister når halve forumet drømmer om å utøve vold mot den håpløse dagmammaen.

Jeg er temmelig sikker på at det fortsatt er lov til å drømme om å utøve vold.

:dog ikke jurist:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 17:41   #6
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Den dama hadde hatt sin siste dag som dagmamma for mitt barn, og jeg hadde klart informert de andre foreldrene om hva som passet deres barn.

Om man passer så mange barn at man ikke klarer å få med seg alle til bussstoppen med en gang får man holde seg hjemme, eller reduserer antall barn man passer. Enkelt og greit.

Gammel 14-09-07, 18:28   #7
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Håper noen kan forandre overskriften. Jeg orker ikke lese om sånt.

Fra spøk til alvor. Jeeesses. Er det mulig!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 18:50   #8
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Man glemmer ikke barn, uansett om man er dagmamma eller mamma!...

Joda, det er mulig.

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

I følge http://nyheter.vg.no/nyheter/artikkel.php?artid=163325 (VG) ble ikke barnet glemt igjen, men satt igjen for å vente mens dagmammaen hentet andre barn hun skulle passe på.....

Og det er vel saken, ungen ble satt igjen med viten og vilje. Utrolig.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 18:57   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Håper noen kan forandre overskriften. Jeg orker ikke lese om sånt.

Var ikke det litt unødvendig? Det er litt mer enn en nyanseforskjell på denne situasjonen og den du linket til.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 19:16   #10
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Herregud ... Ikke tvil om at hun er fullstendig uegnet som dagmamma. Ingen med vettet i behold gjør noe sånt!

Nei, ikke sant?

Ikke er jeg jurist, og ikke fikk jeg noen voldsfantasier heller. Men jeg hadde gitt henne en kraftig munnfull og avskjed på grått papir. MINST. Det går virkelig ikke an å være så uansvarlig. Dette kunne endt virkelig ille for den lille gutten!

Gammel 14-09-07, 19:34   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Dagmamma glemte igjen toåring på busstopp

Voldsfantasier kan gjøre at en får ut litt aggresjon, men jeg ville ha tenkt mer hevn/forebygging enn vold her tror jeg. Ikke bare ville hun ha blitt sagt opp, men jeg ville ha sørget for at ingen andre noen gang ville hatt barn hos henne noen gang igjen. Betalt for digre plakater med bilde av henne midt i byen der det kom klart frem at det var henne avisene hadde skrevet om. Noe sånt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 20:22   #12
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var ikke det litt unødvendig? Det er litt mer enn en nyanseforskjell på denne situasjonen og den du linket til.

Jo det var det. Men sa det likevel. :crazy:
Dessuten KAN jo noen reagere. Man vet jo aldri!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 20:08   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pasifisten Scarlettaah er long gone, kjenner jeg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.