|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fornøyd
|
Sv: Dagmamma glemte igjen toåring på busstoppJeg kan ikke skjønne hvordan noe slikt kan skje, og tør ikke tenke på hvordan jeg ville ha reagert dersom det var min to-åring som var forlatt på en bussholdeplass.
|
|
|
#2 |
|
er her
|
Sv: Dagmamma glemte igjen toåring på busstopp
|
|
|
|
#3 |
|
trenger lading
|
Sv: Dagmamma glemte igjen toåring på busstoppJeg har hatt rolige barn, men aldri om de hadde sittet 20 min på samme plass uten at de ble fortalt at de holde seg der (hadde kanskje hatt en sjans da, men hvem ville gjort det? altså med vilje sagt at de skulle sitte der alene...)
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Jeg er temmelig sikker på at det fortsatt er lov til å drømme om å utøve vold. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Dagmamma glemte igjen toåring på busstoppDen dama hadde hatt sin siste dag som dagmamma for mitt barn, og jeg hadde klart informert de andre foreldrene om hva som passet deres barn.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagmamma glemte igjen toåring på busstoppHåper noen kan forandre overskriften. Jeg orker ikke lese om sånt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Joda, det er mulig.
Og det er vel saken, ungen ble satt igjen med viten og vilje. Utrolig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
saftig
|
Nei, ikke sant?
|
|
|
#11 |
|
Introvert optimist
|
Re: Dagmamma glemte igjen toåring på busstoppVoldsfantasier kan gjøre at en får ut litt aggresjon, men jeg ville ha tenkt mer hevn/forebygging enn vold her tror jeg. Ikke bare ville hun ha blitt sagt opp, men jeg ville ha sørget for at ingen andre noen gang ville hatt barn hos henne noen gang igjen. Betalt for digre plakater med bilde av henne midt i byen der det kom klart frem at det var henne avisene hadde skrevet om. Noe sånt.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Jo det var det. Men sa det likevel. :crazy: |
|