|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva med de som kan alt, tror de?Vi har ei slik i familien, knappe 20 år. Hva hun IKKE kan altså. Og hva hun ikke har opplevd. Og så mange venner hun har. Liksom. Jeg har gitt opp å diskutere, og jeg sier bare "jaja..." og himler åpenlyst med øynene, og lukker øra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva med de som kan alt, tror de?Skjønner godt at du ble satt ut, man pleier da ikke å bli møtt med "slike" til vanlig. Så da sitter man som oftes der og ikke helt vet hva man skal si.
![]() |
#23 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva med de som kan alt, tror de?
Dette er verdt å sitere - for det er helt sant at det funker.
![]() |
#24 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med de som kan alt, tror de?Skjønner godt at du ble satt ut! Og jeg er helt enig i at det er ekstra vanskelig å si folk i mot når de er eldre enn deg.
![]() |
#27 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med de som kan alt, tror de?Slike mennesker får frem det verste i meg, da spesielt om det er en eldre mann som behandler meg nedlatende. Jeg er barnslig nok til å ha stor glede av å sette slike mennesker på plass |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva med de som kan alt, tror de?Har en sånn sjef nå, og jeg blir som deg helt satt ut. Hun vet ikke alltid best, men nesten alltid |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva med de som kan alt, tror de?Skjønner godt du ble irritert - makan!
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 22-09-07 kl 23:07. Årsak: rettet feil |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Eller kanskje bliss?
![]() |
#31 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva med de som kan alt, tror de?Det er jo en her inne som har en avatar som omhandler akkurat dette; noe med at de dumme er så skråsikre og de kloke så usikre på alt.
![]() |
#34 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva med de som kan alt, tror de?Jeg gidder ikke forholde meg til sånne folk. De får snakke ferdig og så ser jeg på dem, svar "Åja" og forsetter med noe helt annet. Det nytter ikke diskutere med slike, de tenker sitt uansett hva man sier eller argumenterer i mot. Som sagt gidder jeg ikke det, så fremt det ikke er veldig viktig for meg hva denne personen mener, da går jeg fem på og ender opp med å argumentere, bli såret og til slutt sint på meg selv for at jeg i det hele tatt begynte diskusjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Yes, we can!!
|
Åh. Nå ble jeg voldsomt usikker: Var du ironisk?
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 24-09-07 kl 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Ekvilist
|
![]() |
#39 |
villende
|
![]() Sv: Hva med de som kan alt, tror de?Hu hei, bastante mennesker som ikke gir seg kan være slitsomme. :erfaren_bastant: |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?
Samme her. Det blir som når en bekjent av mannen sa til oss for et par år siden, på en danseoppvisning for storesøster, at vi kunne jo vente til storebror ble 2 år, så fikk vi jo vite om han hadde ADHD. Det virket som om hun trodde han hadde det. Han var da 1,5 år, og meget nysgjerrig av seg, løp litt rundt og satt ikke stille. Jeg ble stum jeg også. |
![]() |
![]() |
|
|