|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var stille og sjenert og leste masse jeg også. Litt engstelig og tilbakeholden og ofte venninners alibi overfor foreldrene. "Når Kasia kan, så kan du også". Jeg ville stort sett bare lese, og tanta mi klaget alltid over at jeg ikke hjalp til med oppvasken når vi var på hyttetur, hun fikk "nerver av den jentungen som bare satt og leste hele tida".
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan var du som barn?En rolig og sjenert "solstråle", som de kalte meg på barneskolen. I perioder var jeg litt gutte-jente og utbrytende, men stort sett alle som husker meg sier at jeg var så rolig og sjenert, og alltid hadde smilet på plass.
|
|
|
#3 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan var du som barn?En lesehest, urolig i kroppen hoppet og danset, veldig sjenert. Tror jeg var en ganske grei unge, fikk lite kjeft. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvordan var du som barn?
Sånn var jeg også. Jeg leste og leste og leste, og til og med mamma mistet tålmodigheten med meg i mellom. Da ba hun meg gå ut og få litt frisk luft, for jeg kunne jo ikke sitte inne og lese hele tiden heller. Det hørte jeg på. Tok på meg tjukt med tøy, fant fram et pledd og satte meg ute på sparken og leste videre i 12-15 kuldegrader. Jeg ble nok litt kunnskapsarrogant de første årene på skolen. Var av den typen som rakte opp handa hver gang læreren stilte et spørsmål, og ble litt fornermet når andre elever ble spurt og ikke kunne svare. I hvert fall hvis ikke læreren spurte meg etterpå. -Fysj for en unge... Sist redigert av Kaija : 09-10-07 kl 13:29. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Hvordan var du som barn?Enda en av Dem melder seg. En stk. veslevoksen, påståelig, makelig, friluftsskeptisk, fabulerende, hissig, sosialt keitete, men veldig tydelig, voksensøkende bokorm. Eldstedatteren min er nesten skremmende lik meg.
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Hvordan var du som barn?Jammen er vi mange!
|
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Hvordan var du som barn?Ja, de koser seg nok med friske løpeturer og kalde avrivninger i stedet.
|
|
|
#8 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var snill og rolig og begynte å prate og gå tidlig. Rundt 1 år var jeg da jeg begynte å prate. Begynte på skolen da jeg var 4 år. Jeg var som en uttørket svamp og tok og lærte meg alt mulig. En skolegeni, men senere i ettertid fikk skolegenipærå kortsluttning.
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. eden ahbez, "Nature Boy" (1948). Sist redigert av Azi : 09-10-07 kl 13:22. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvordan var du som barn?Eg var ikkje nokon lesehest.
|
|
|
#11 |
|
Ferdig!
Sv: Hvordan var du som barn?Bokorm, kruttønne, sta, murmeldyr og sinnsykt morragretten. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvordan var du som barn?Tja ... Vi kan vel oppsummere det med at jeg fortsatt husker den gangen jeg svarte feil på skolen? Jeg brukte feil artikkel foran substantivet tapet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var spøkefull, supernysgjerrig, veldig glad i naturen, selvstendig, og utrolig utspekulert som helt liten. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hvordan var du som barn?Jeg lærte også å lese som treåring, og har vel strengt tatt gjort det siden. |
|
|
|
![]() |
|
|