|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Flyttet direkte hjemmefra til Norge, for å bo sammen med mannen. Hadde med tre kofferter: En med klær, en med bøker og en med dokumenter og noen få personlige eiendeler.
|
|
|
#23 |
|
er her
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klær. og alle personlige ting (vel mye gikk oppå loftet til lagring før jeg fikk hentet det , det ligger på loftet her nå tror jeg, det meste som ikke har blitt kastet iallefall). Tok ikke med noen møbler eller slikt, alt det har lillesøstern min arvet.
|
|
|
|
#24 |
|
Ferdig!
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?klær, kommode, kassettene og kassettspilleren, og bøkene mine. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Noen bøker som står i hylla, litt klær som er kassert, og en bamse som bor på soverommet.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klær, en del bøker og kjøkkenutstyr. Klærne er nok kassert, bøkene ligger på loftet sammen med etterkommerne sine, og av kjøkkenutstyret tror jeg bare det er tre frokosttallerkener, en stekespade og en ildfast form igjen -som jeg holder fast ved av sentimentale grunner. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klærne mine, stereoanlegg og musikken min, sovesofan og pult fra rommet mitt. Litt dill dall og pynteting som jeg hadde på rommet og en del bøker. Ellers fylte mamma og pappa på med gamle ting som et salongbord, sengetøy. Duker, brikker og løpere (jeg flyttet i 89 altså |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Et skikkelig gammelt porselensservise etter farmor. Noen barnebøker jeg var glad i. Klær som andre her, men av dem er bare bunaden igjen nå.
|
|
|
#29 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Masse klær.. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klær og sengetøy, litt kjøkkenutstyr, stereoanlegget mitt og alle LP-platene mine, samt noen ganske få bøker, deriblant Tove Janssons Hvem kan trøste Knøttet? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Jeg var fryktelig ung, og flyttet ut i full fart, så det eneste jeg husker at jeg tok med var tannbørsten min, og en sekk med klær.
|
|
|
#32 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Mamma flyttet til Island samtidig som jeg flyttet til Oslo (3. gangen jeg flyttet hjemmenfra
|
|
|
#33 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klær, skrivepult og stol, noe sengetøy til startfasen, tror jeg. CD`ene mine. Personlige eiendeler. Bøkene fikk jeg mange år senere da huset ble solgt.
|
|
|
#34 |
|
kamerat
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klær, cd-er og kassetter, brorparten av bøkene mine, gitar og noter, skrivemaskin (i likhet med Skilpadda
|
|
|
#35 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?
Jeg må si du holdt deg godt i forhold til klassekameratene dine.
|
|
|
#37 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Jeg tok med meg alt som var på rommet mitt husker jeg, bortsett fra skapet. Jeg flytta liksom for godt jeg, samt foreldrene mine skulle jo bruke rommet til noe annet. Det eneste som ikke var med var gamle leker og skrot på kvisten. Og dette var da jeg var 19 år og skulle starte å studere. Har nok "mistet" noen møbler på veien ja. Bondebrisken ble bytta ut med ei dobbeltseng. En kommode og to reoler forlot vi i siste leiligheta i Trondheim. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Jeg tok med alt som var mitt, inkl. undulaten. I tillegg tok jeg med diverse som jeg fikk av mine foreldre (kjøkkenting og -tang, hygieneartikler og håndklær osv.). Flyttet til Oslo for å studere da jeg var 18 år og kjørte flyttelasset over i egen bil. Undulaten satt i buret som var stroppet fast i forsetet (ingen airbag den gangen) og ble sjokkskadet, tror jeg.
|
|
|
#40 |
|
|
Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 15 og tok med klær, cder, bøker og en madrass. Av klærne har jeg kun igjen min mormors sjal, og en ullgenser farmor strikket, madrassen er borte, cdene er rippet til pcen og bøkene (
|
![]() |
|
|