|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Det er litt for enkelt å si klart ja eller nei til dette. Det er en fortvilet situasjon for alle parter. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Jeg husker når jeg var liten at jeg ofte skulle ønske at jeg var forbyttet på sykehuset og at noen kom og sa at jeg skulle få nye foreldre
|
|
|
#23 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Det er hvertfall godt at det ikke skjedde enda senere, er det første jeg tenker. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
villende
|
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Min umiddelbare tanke er at det ikke ville falt meg inn i mine villeste drømmer å bytte bort Snupp. Men så har vi da aldri tvilt på at han er vår. Hvis noen hadde kommet og hevdet noe annet så ville jeg kjempet med nebb og klør for å beholde ham. Det er jo han jeg er glad i. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bedreviter
|
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Aldeles grusomt! Med en ettåring hjemme, kan jeg ikke forestille meg å skulle gi henne fra meg, skulle det vise seg at hun ikke var min. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ville du byttet barna tilbake?
|
|
|
#27 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Det er ikke bare meg som fristes til å si at jeg ville beholdt begge to? Selv om jeg skjønner at det ikke går an.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Det tenkte jeg på også. En ting var hvis den andre familien ga en god magefølelse, men hva om det var motsatt. Grøss! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Originala
|
Jeg tenker som deg, Sitron. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Dere som sier dere ikke ville byttet, men holdt kontakten med det andre paret ser ut til å ta det forgitt at dere ville komme overens med dem. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Ja, det ville jeg. Det er jeg i hvert fall temmelig sikker på at jeg ville gjort. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Absolut ateist
|
Når det gjelder meg, så var vel ordet "håper" det som tilsier at jeg ikke ville tatt noe sånt forgitt.
|
|
|
#34 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Jeg sitter og nikker mens jeg leser Teofelias innlegg:
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Jeg ville byttet. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg og.Tror jeg ville byttet,men er glad jeg aldri trenger å oppleve det dilemmaet |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Fornøyd
|
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Dette er jo helt utrolig og tragisk.
Enig med allium.
|
|
|
#38 |
|
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Det er en tragedie, men personlig tror jeg ikke jeg hadde klart å bytte. Barnet jeg fikk med meg hjem fra sykehuset ville jo vært datteren min selv om jeg ikke var hennes biologiske mamma.
|
|
|
#39 |
|
Absolut ateist
|
Det er vel her FP ser ut til å være splittet, for en gangs skyld. Jeg mener definitivt at gener i det lange løp er temmelig irrelevant når det gjelder familie.
|
|
|
#40 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
![]() |
Sv: Ville du byttet barna tilbake?Dette maa veare et av de vanskligste valg en mor og far maa ta |
|
|
|
![]() |
|
|