|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg synes vel vi plikter å lære barna at de kan gå et sted de er alene eller på do for å onanere - ikke for at barnet skal føle skam over egen seksualitet, men fordi de må lære å ta hensyn til omgivelsene også. Det er tross alt hverken vanlig eller akseptert at man kan onanere åpenlyst i dette landet (eller noe sted jeg vet om), og det vil være dårlig gjort ovenfor barna å lære at dette er greit i barnehagen for at de så plutselig må lære noe annet når de er større eller når de er på besøk hos besteforeldre og leker med søskenbarna sine eller med andre unger i gata.
|
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Eg føler for å legge til at eg aldri vil synest det er greitt å ha onani og nakenheit som ein vesentleg del av kvardagen. Eg debatterer dette med utgangspunkt i at dette er spontan leik frå ungane si side. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?De kan nå umulig ha f.eks. muslimske barn med troende foreldre i den bhg uten å få trøbbel, tenker jeg.
|
|
|
#4 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?
Eller kristne. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
Neivel?
|
|
|
#6 |
|
Slow reader
Hehe - eller ateister, jøder -osv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Det gjorde ikke jeg heller, derav bruken av "for eksempel".
|
|
|
#8 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Konemor:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Expired
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg blir egentlig en smule sjokkert over dette. Man skal da ha normer og grenser på seksualitet også? Man trenger ikke å få et forknytt forhold til egen kropp og seksualitet om man ikke får utøve seg i full frihet, overalt.
|
|
|
|
#10 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg er dypt sjokkert og håper inderlig at dette ikke blir normalt i alle barnehager. Det er nok sexfiksering om en ikke skal begynne med fri onani også. :hake: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Alt til en viss grad, mener jeg...
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg er helt enig med Sitron, Inagh, Canisa og Polarjenta m fl Sist redigert av Frost : 18-10-07 kl 10:51. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Eg er heilt eignig med deg, Inagh. Godt innlegg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Leser
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg er helt enig med Inagh - og det er faktisk det jeg tror hun som blir fremstilt i artikkelen også sier, når man får skrelt av alt det vanlige Dagbladet-nå-må-vi-lage-en-fengende-overskrift-dere-og-gjerne-litt-sensasjonell.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Signerer deg og Inagh. Jeg leste først artikkelen med litt sånn hva-i-all-verden!-blikk, men bestemte meg for å lese den en gang til når jeg så hvordan Alfa tolket den, og er enig med deg.
Sist redigert av Tallulah : 16-10-07 kl 11:28. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg hørte om denne type lek på "Kos og Kaos" også. Sist redigert av Dronningen : 16-10-07 kl 11:24. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Expired
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg har lest den med "I-all-verden" blikk.
|
|
|
|
#18 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Denne barnehagen var det innslag fra på tv for en stund siden, mulig det var på "Kos og kaos" som Electronica nevner.
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Det er normalt og naturlig å bæsje og tisse også, likevel lærer vi barna at dette gjør vi på do eller i bleien. Stakkars unger, de får sikkert enorme traumer i forhold til avføring.
|
|
|
#20 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Huff ja - la oss alle begynne å gå nakne og gjøre fra oss der vi står. Ja til frigjøring av kroppen og dens væsker!
|
![]() |
|
|