Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har dere film fra da dere var barn?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-07, 14:40   #21
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Har dere film fra da dere var barn?

Tror noen fotografer muligens kan noe om dette.

Gammel 21-10-07, 15:10   #22
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, har fra min mamma var ung også, veldig morsomt.
Mye av det har vi fått over på VHS og DVD.
Min bestefar skaffet seg tidlig et kamerea man sveivet med håndtak.
Han elsket å vise filmer han laget i familiesammenkomster.
Så vi har masse film.

Utrolig med slike minner.

Veldig takknemlig for at vi ble filmet for da har jeg et "levende" minne av min bror som døde da han var 10.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 15:16   #23
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

I fjor fikk foreldra mine digitalisert noen minutter med 8mm-film fra slutten av70-tallet og begynnelsen av 80-åra. Så svaret er ja. Det var et firma i Kr.sand som gjorde jobben.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 15:38   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I fjor fikk vi over ganske mange småsnutter fra 8 mm på dvd. Noe er helt fra konfirmasjonen til pappa (Han er 61 år) Han fikk seg kamera til komfen og brukte det flittig. Så jeg har bryllupet til forledrene mine og masse fra jeg var liten. Masse av det er av veldig bra kvalitet egentlig, årgang tatt i betraktning. Men det har nok vært kameramannen som har vært avgjørende, for det eneste som er dårlig er når onkelen min brukte kamera.

Det var en fyr i Asker som gjorde det.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 15:46   #25
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Har en del film som har gått rett på VHS, skal få overført den til dvd etter hvert. Har mye på dvd og som er tatt med digitalkamera. *ung*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 16:24   #26
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ja, men uheldigvis ligger de hos mamma. Ingen vet hva hun kan finne på, så jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å se de igjen.

Har fått lagt mange filmer over på DVD fra pappa og hans søsken var små.
Bestefar filmet mye. Ingen lyd selvsagt (50-tallet) men pappa har lagt på musikk som passer til tiden.
Veldig koselig å ha slikt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.