|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Tror noen fotografer muligens kan noe om dette.
![]() |
#22 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Ja, har fra min mamma var ung også, veldig morsomt.
![]() |
#23 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?I fjor fikk foreldra mine digitalisert noen minutter med 8mm-film fra slutten av70-tallet og begynnelsen av 80-åra. Så svaret er ja.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?I fjor fikk vi over ganske mange småsnutter fra 8 mm på dvd. Noe er helt fra konfirmasjonen til pappa (Han er 61 år) Han fikk seg kamera til komfen og brukte det flittig. Så jeg har bryllupet til forledrene mine og masse fra jeg var liten. Masse av det er av veldig bra kvalitet egentlig, årgang tatt i betraktning. Men det har nok vært kameramannen som har vært avgjørende, for det eneste som er dårlig er når onkelen min brukte kamera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Har en del film som har gått rett på VHS, skal få overført den til dvd etter hvert. Har mye på dvd og som er tatt med digitalkamera. *ung* |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Ja, men uheldigvis ligger de hos mamma. Ingen vet hva hun kan finne på, så jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å se de igjen.
![]() |
|
|