|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Har dere film fra da dere var barn?Har dere levende filmer av dere selv da dere var barn? Har dere fått den over på DVD eller har dere den på VHS? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Tror mine besteforeldre har en del på 8 mm. Vet det er noe på vhs et eller annet sted, men jeg aner ikke om det er tatt vare på eller hva.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?VHS kom nok først etter at jeg var blitt voksen. Har endel 8mm filmer. Ellers har jeg opptak på båndopptaker fra jeg er baby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Har mass på film fra vi var yngre. Har vell egentlig aldri slutta å filme de foreldrene mine, så jeg har film helt frem til nå...Har mye på 8mm, noe er kopiert over på vhs. En gang hver 3 år får vi det for oss, da samler vi hele familien for å se på 8 mm film..
![]() |
#6 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Har 8 mm. Noe VHS fra jeg ble litt eldre. Det er faren min som har alt. Det er skikkelig lenge siden jeg så det...
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Har en VHS som jeg absolutt skulle fått over på dvd. Tenkte kanskje å kopiere den opp, og gi til mine brødre og foreldre til jul, siden jeg er den som har tatt vare på den.
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Ja, det finnes et par små snutter på 8 mm, men jeg aner ikke hvor de befinner seg. Vi har endel på VHS også, men da var jeg tenåring og oppførte meg ganske teit. Veldig morsomt for ettertiden med film der hovedpersonen gjør alt hun kan for å signalisere hvor teit det er med film.
![]() |
#9 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Har ikke film, bilder etc, fra jeg var liten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Jeg fikk overført alle de gamle 8 mm filmene til DVD for tre-fire år siden. Det er ikke så mye av meg, men noen minutter er det da.
![]() |
#12 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?
Hvor fikk dere gjort det? Vet mamma og de har endel 8 mm film fra vi var små, men de har ennå ikke fått gjort noe med det.. (de er også redd det skal bli ødelagt, men sånn som det er nå har jo ingen glede av dem!)
![]() |
#14 |
*_*
|
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Hadde en VHS med opptak fra en ridetime jeg var på, men av en eller annen grunn er det nå en gammel episode med Melrose Place på den kassetten.
![]() |
![]() |
#15 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Jeg har overtatt mange 8 mm-filmer, kjøpt fremviser. Har tatt opp via digitalkamera til pc og laget DVD-er.
![]() |
#16 |
Tåler regn
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere film fra da dere var barn?Foreldrene mine hadde ørten ruller med 8mm. De leverte de inn på Foto Knudsen, og fikk det over på vhs. Dette er en del år siden.
![]() |
#19 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Kvaliteten er ok den. Problemet var at jeg hele tiden måtte passe på fremviseren som fokuserte forskjellig mellom hver klipp.
![]() |
#20 |
Tåler regn
|
Takk for svar! Var egentlig mest spent på at det ble ok kvalitet. Jeg har jo en del allerede på VHS (fra 8mm). Dette fikk min mor ordnet det for mange år siden, men jeg vet ikke hvor. Men min svigermor har mange 8mm filmer, men tror ikke jeg gidder å filme inn så mye. Så jeg får be henne levere det inn til profesjonelle. En eller annen plass!? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|