|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Javel
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har en 18mnd yngre bror, og vi kranglet og sloss til vi var sånn ca 18.
![]() |
#22 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har to storesøstre, de er 4 og 5 år eldre enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg lurer på hvordan det er å ha en bror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har en bror som er to og et halvt år yngre enn meg. Vi har helt grei kontakt, ikke noe mer.
![]() |
![]() |
#25 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?
:Setter meg godt til rette og venter på eksplosjonen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
navnet sjemmer ingen
Fnis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Ekvilist
|
![]() |
#28 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Mamam og pappa har begge vært gift før så jeg har totalt 5 halvsøøsken.
![]() |
#29 |
både her og der
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har minimal kontakt med min søster som flyttet ut da jeg var 14 år, og heller ikke mye kontakt med min ett år eldre bror. Vi er svært forskjellige, og vi har lite til felles. Det hjelper heller ikke at de bor i hhv. Frankrike og USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Absolut ateist
|
Jeg ønsker meg en storebror med pulbare kompiser.
![]() |
#32 |
re:designer
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Vi er 4 søsken som er født ganske tett; 5 år fra eldstemann LaBanga, til meg som er attpåklatten.. hihi). Vi har veldig bra kontakt alle sammen. Jeg og storesøster bor i samme by, og eldstesøster og storebror bor i samme by. Snakker jevnlig med de i telefonen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Har en bror som er 3,5 år yngre enn meg. Jeg lurer av og til om en av oss ble forbyttet på sykehuset, for vi er så totalt forskjellige. Men vi ligner av utseende så jeg regner med at vi er i slekt
![]() |
#34 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har en søster som er 3,5 år eldre enn meg. Vi kranglet som yngre, men er nå gode venner og veldig gode søstre. Det er godt å ha en venn som er mer enn bare det.
![]() |
#35 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Har kun en søster, som er 5 år eldre enn meg. Vi har et veldig nært og godt forhold, både som venninner og søstre. Vi møtes 1-2 ganger i uka og snakkes i hvert fall en gang om dagen, ofte 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har en bror som er 4 år eldre, hadde litt kontakt før, men ikke nå lenger. Han er rusmisbruker og jeg orker ikke lenger å omgås han.
![]() |
#37 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har to søsken, storebror som er ti år eldre enn meg og storesøster som er 2,7 år eldre enn meg. Jeg har definitivt mest kontakt med søsteren min, vi bor relativt nærme og prøver å treffes så ofte som vi klarer. Hun er, i tillegg til å være kul søster, også en veldig god venninne. Storebroren min prater jeg ikke så ofte med, men når vi gjør det så er kontakten der med en gang. Vi er veldig like på mange områder, og han forstår meg veldig godt og kan komme med gode broderlige råd. Dessverre har han valgt å bosette seg på andre siden av landet, så vi treffes ikke så ofte.
![]() |
#39 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har en søster som er 5 år eldre enn meg, og en søster som er 2 år yngre enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|