Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken stil har du hjemme?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 10:33   #1
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Vi har nettopp pusset opp og kjøpt nye møbler, så jeg synes det er ganske fint her. Har kaffefarget skinnsofa og et par utvalgte møbler i eik, minst mulig plass å sette dingser på. Fargene går ellers i dus beige og brunt, sikkert kjedelig for mange men veldig hjemmekoselig.

Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 10:44   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker enkle, funksjonelle ting, på grensen til minimalistisk, og rom med mye luft og ikke noe nips, og malte flater og stål og tre. Og så liker jeg at ting og vegger og møbler og slikt er enten helt lyse (nær hvite, eller lyst trehvite) eller har kraftige farger (eller svart) eller eventuelt store mønstre (som Unikko-gardinene våre) - ikke pasteller og småblomstrete, liksom, og ikke kruseduller og utskjæringer og dusker. (Jeg liker 70-tallsretro også, og psykedeliske mønstre og slikt, men det bør være gjennomført for å være stilig, og jeg tror jeg ville bli sliten av å bo i det etter en stund.)

I den virkelige verden har vi altfor, altfor mange bøker og plater og DVD-er og PC-er og ting til at vi noen gang kommer til å kunne innrede minimalistisk og med mye luft. "Rotete" og "overfylt" er nok greie oppsummeringer av vår "stil" også.

Gammel 26-10-07, 10:52   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(Jeg liker 70-tallsretro også, og psykedeliske mønstre og slikt, men det bør være gjennomført for å være stilig, og jeg tror jeg ville bli sliten av å bo i det etter en stund.)

I den virkelige verden har vi altfor, altfor mange bøker og plater og DVD-er og PC-er og ting til at vi noen gang kommer til å kunne innrede minimalistisk og med mye luft. "Rotete" og "overfylt" er nok greie oppsummeringer av vår "stil" også.

Så absolutt, skal man innrede i retro-stil bør det være slik at man kan skifte det ut etter en stund uten for mye stress. Bilder osv kan bare tas ned. Tapet er det litt verre med, så det har vi ikke gjort (går fint på et kontor/soverom etc). Må være STIL over det.

Når det gjelder dvder, pc-greier og slikt så har vi løst det (for jeg HATER løse ledninger, masse filmer og dritt) ved å ha en stilig hvit tv-benk (med 42" LCD oppå, selvsagt, fnis) med to dører i, der alt av konsoll-kontroller og endel filmer blir oppbevart uten at det vises. I midten er det ei hylle der xbox (som vi bruker som dvd-spiller) og ps2 står pent og pyntelig. Alle de 320482394345 dvdene våre (som jeg vil selge, men da truer mannen med skilsmisse, den tosken!) står i høye hyller på gjesterommet. Der står alle bokhyllene med 33245904 bøker i også, vil ikke ha slikt i stua.

Vi har laptop som ligger i sofaen hele tiden siden det er der vi sitter og surfer, men alt av ledninger (og det er MYE) ligger under sofaen så det vises ikke. Er litt redd for støv og slikt der, men støvsuger jo hver dag.

Gammel 26-10-07, 11:02   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Når det gjelder dvder, pc-greier og slikt så har vi løst det (for jeg HATER løse ledninger, masse filmer og dritt) ved å ha en stilig hvit tv-benk (med 42" LCD oppå, selvsagt, fnis) med to dører i, der alt av konsoll-kontroller og endel filmer blir oppbevart uten at det vises. I midten er det ei hylle der xbox (som vi bruker som dvd-spiller) og ps2 står pent og pyntelig. Alle de 320482394345 dvdene våre (som jeg vil selge, men da truer mannen med skilsmisse, den tosken!) står i høye hyller på gjesterommet. Der står alle bokhyllene med 33245904 bøker i også, vil ikke ha slikt i stua.

Vi har nylig kjøpt oss en TV-skjenk som det meste av bokser og konsoller skal inn i, så det vil jo hjelpe noe. Og jeg vil gjerne ha bøker og filmer og plater stående fremme jeg, da - det er pent med åpne rom, men det er pent med fulle hyller også, og jeg liker å ha dem rundt meg. Vi har ikke så mange rom, men holder på å lage et lite bibliotek i det som før var spisestuen; når det er ferdig, havner det meste av bøker der, så da blir det stort sett bare plater, filmer, tegneserier og oppslagsverk i stuen. (Det blir like mange hyller som nå likevel, men det blir litt mer orden i dem og vi slipper kanskje at ting står i to lag og ligger oppå hyllene og stablet rundt omkring og slikt.)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi har laptop som ligger i sofaen hele tiden siden det er der vi sitter og surfer, men alt av ledninger (og det er MYE) ligger under sofaen så det vises ikke. Er litt redd for støv og slikt der, men støvsuger jo hver dag.

Støvsuger hver dag, ja. Laptopen min er i stuen den også, og Podens, men de er jo lette å legge sammen og sette til side hvis man av en eller annen grunn ikke bruker dem. Resten av PC-ene står stort sett på det kombinerte sove- og arbeidsrommet som aldri noen andre enn oss går inn på.

Gammel 26-10-07, 10:59   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stil?? Mohahaha ...
Nei, her finnes ikke stil. De fleste av møblene våre stammer fra en eksklusiv interiørkjede. IAKE? Vi har lyse vegger over alt.
Kjøkkeninnredningen vår er gammel. Funksjonell, men veldig utskiftningsklar.
Badet vårt er et kapittel for seg sjøl. Veggflisene er greie nok, gulvflisene er ille. Og innredningen, den er nesten så ille at jeg burde knipset et bilde for å gi dere en latter. "Buer" er et stikkord. Buet benkplate, buet på toppen av skapene, buede knotter. Lækkert! Gangen vår er et annet kapittel. Mørk og trist, siden det ikke finnes vinduer der. I gangen står
- en gammel fryser - stygg og bråker som et trøskverk
- en stor koloss av en kommode i mørk teak. Laget av min oldefar i sin tid. Denne ble jeg prakket på da farmor døde. Ingen ville kaste den, men ingen ville ha den. Sorgtynget som jeg var, lot jeg meg overtale. Men den rommer mye, det skal den ha.
- garderobehylle fra IKEA som er overfylt av klær
- en skohylle, samt sko som dekker ca 25 % av gulvarealet
Og sist, men ikke minst:
Speilfliser på veggen med buer øverst!

Vi må få gjort noe oppussing, særlig av gangen, men når i all verden får man TID??

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:40   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Salig blanding er det vel her.

Jeg er svak for sterinlys, blomster,hvite puter, lyse og duse farger og pynt.
Glasslysestaker, hjemmeheklede duker, prismer, gamle småmøbler osv.
Store deler av huset begynner å bli slik gammeldags og romantisk som jeg liker godt, men vi henger igjen med noen grusome kirsebærlaminatmøbler fra 90tallet ennå. Leter etter noe gammelt for å erstatte disse.
Bokhyller vil vi ikke ha i stua, så vi har kontor i kjelleren med en lang vegg full.
Vi har pusset opp hele huset, gulv og vegger er nye, alt malt i lys antikk.

Mannen min liker i utgangspunktet ren og minimalistisk stil best, men i et gammelt hus som vårt blir det rett og slett feil, det har han forstått helt av seg selv faktisk

Gammel 26-10-07, 19:38   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Noen flere bilder.

Den kommoden passet ikke der. Selge?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 19:25   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Stil?? Mohahaha ...
Nei, her finnes ikke stil. De fleste av møblene våre stammer fra en eksklusiv interiørkjede. IAKE? ?

Man kan ha meget god stil og smak med møbler fra Ikea. Stil har ikke noe med prisklasse å gjøre. Jeg vet mennesker som har nesten bare dyr design, men som ikke klarer å sette det sammen slik at det ser stilig eller kult ut, og da hjelper det aldri så lite at lenestolen koster 50 000,-...

Gammel 26-10-07, 19:36   #9
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en blanding av fransk landstil og shabby, men ikke chic, dvs. jeg liker ikke fjollete blondekanter på alt som er av puter og pledd, ei heller sløyfer og hjerter på alt og ikke noe. Jeg har mye hvitt tre, sølv, fattigmannssølv,noen få helt mørke koloni-møbler, fil a fer, gjennomsiktig glass, lykter, grønne planter, olivenkranser, marine detaljer i form av noe Lexington-flagg-greier osv. m.m. Skal se om jeg får tatt og lagt inn bilder etter hvert.

Gammel 20-04-08, 10:45   #10
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Stil?? Mohahaha ...

Speilfliser på veggen med buer øverst!

Ja det har jammen vi også, skikkelig pent og med svigermors gamle lamper ved siden av.
Kjører ingen stil vi heller, er ikke særlig opptatt av det. Men vi har lyse vegger og mørke møbler, bare fordi vi liker det og det er så enkelt.

Gammel 27-10-07, 18:07   #11
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Vi har nettopp pusset opp og kjøpt nye møbler, så jeg synes det er ganske fint her. Har kaffefarget skinnsofa og et par utvalgte møbler i eik, minst mulig plass å sette dingser på. Fargene går ellers i dus beige og brunt, sikkert kjedelig for mange men veldig hjemmekoselig.

Høres nesten ut som stuen min det

Gammel 26-10-07, 10:52   #12
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker rette linjer og at møblene er litt klassiske og enkle. Jeg liker egentlig møbler som koster litt mer enn jeg har lyst å bruke på dem, så finn.no er en fin ting.

Jeg snobber nok litt på materialer, de bør være av typen natur. Spisestuebord og sofabord er i heltre eik, gardiner i lin, ulltepper i sofaen etc. Alle vegger er hvite, det er kult med tapeter på en enkeltvegg, men det får bli i neste bolig.

Jeg bruker fryktelig lang tid på å bestemme meg for ting, så det er en absolutt fordel at ting er klassiske og kan brukes lenge slik at jeg slipper hele den lange researchprosessen det er å velge nytt møbel altfor ofte. Når jeg har valgt ut og gått til innkjøp av et møbel eller ting som møter vår spesifikasjon perfekt, kjenner jeg ingen trang til å bytte denne ut med det første. Jeg ommøblerer heller aldri. Jeg er også frytkelig dårlig til å pynte og stæsje, så egentlig er jeg nok ganske lite interessert i interiør. Jeg ser på innredning som en engangsjobb som må gjøres og så er jeg fornøyd.

Jeg er mest glad i kunsten vår, ikke at vi har så mye, men vi har et fint maleri og et par litografier vi fikk til bryllupet vårt. Disse skal være med oss hele livet og er de eneste gjenstandene i leiligheten vår jeg har et sentimentalt forhold til. Bildene på veggen er også noen av det første jeg legger merke til hos andre.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 11:05   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja hvis man klarer å alltid ha full orden i hyllene og få det til å se pent ut så kan det absolutt være pent med bokhyller og slikt i stuen. Vi hadde det tidligere, før vi pusset opp, men jeg skal love deg at det aldri holdt seg pent over lengre tid, så jeg KAN ikke ha bokhyller i stua.

Gammel 26-10-07, 11:06   #14
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har selvsagt orden i bokhyllene. Eller, det vil si, mannen har.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 11:26   #15
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor blir det av bildene, folkens?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 11:09   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker minimalistisk stil, men det er ikke mulig når man har små barn, så jeg har kapitulert. Jeg vil nemlig ikke at barna skal liste seg på tå i hjemmet sitt, her skal vi bo og vi skal bo godt. Ryddig med rette linjer kan jeg ha når barna blir større.

Gammel 26-10-07, 11:10   #17
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Min egen minimalistiske stil
Det betyr ikke noe rot og masse hvite vegger.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 11:17   #18
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg foretrekker minimalistisk stil, men det er ikke mulig når man har små barn, så jeg har kapitulert. Jeg vil nemlig ikke at barna skal liste seg på tå i hjemmet sitt, her skal vi bo og vi skal bo godt. Ryddig med rette linjer kan jeg ha når barna blir større.

Jeg er ikke helt enig at minimalisme/rene linjer er uforenelig med små barn. For meg handler det mer om hva som er praktisk. Her er det også rot, men jeg har for det meste en plass til alt. Det er derfor enkelt å få ting unna, når vi ønsker å få det unna. Jeg elsker skap og skapdører, kister og bokser. Rene linjer er like forenelig med barnerot som maksimalistisk stil er. Leker er ikke rot på samme måte i mine øyne.

Derimot er jeg enig med deg hvis du tenker på et minimalistisk hjem som et shinet hjem til enhver tid.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 11:19   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Derimot er jeg enig med deg hvis du tenker på et minimalistisk hjem som et shinet hjem til enhver tid.

Det er det jeg tenker. Ingen leker som flyter, ingen forkostblandingflekker på gulvet osv.

Gammel 26-10-07, 11:21   #20
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er det jeg tenker. Ingen leker som flyter, ingen forkostblandingflekker på gulvet osv.

Tror ikke det egentlig hører med til maksimalisme eller shabby chic heller.

(men det passer veldig fint hos meg)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.