|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?I tilleg til - ja
![]() |
#2 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Jeg reagerer på nærbilder som ikke forteller meg noe. Eksempelvis så jeg i en annonse stappet med denne type bilder et nærbilde av et fancy stereoanlegg som hang på veggen. Det sa meg ingen verdens ting annet enn at den som bodde der nå hadde et fint og dyrt stereoanlegg. (Kanskje tanken er at man da skal tro at vedkommede også koster på alt annet i huset?) Nærbilder av blomster og vaser blir samme greia. Jeg synes ikke nærbilde av spesielle eller påkostede ting som skiller seg ut fra normalen er så far out.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Et par "pyntebilder" synes jeg ikke gjør noe, og bilder av armatur er jo relevant, særlig hvis det er beskrivende for stilen ellers.
![]() |
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Har også sett bilder av frukt på boligannonser
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Det spørs vel kanskje litt hvem som er målgruppen hvordan slike bilder påvirker kjøperen, i tillegg spiller lokasjon antakelig stor rolle. Jeg vil tro at slike bilder virker appelerende på dem som søker en fiks, ferdig leilighet som er klar til styling.
![]() |
#6 |
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Men det var nå en stilig såpepumpe, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?HELT tragisk spør du meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
superbruker
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?I en boligannonse skal kjøpers interesse fanges. Man har begrenset plass å gjøre det på. Da er det viktig å holde fokus synes jeg. Få frem positive sider ved boligen. Det er ikke plassen å vise frem stilige tekniske detaljer eller kunst. Vil man ha med noen ekstra bilder som viser slike ting kan man gjerne gjøre i salgsoppgaven. Er man så interessert at man vil se nærmere på en salgsoppgave er greit å ha noe med som fenger og noe som gjør at akkurat den blir husket. Da kan det være en måte å gjøre det på.
![]() |
#11 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Syntes det er tåpelig å ha fokus på uvesentlige detaljer. Dusjhode og komfyrknotter er veldig sekundært. Noe man kanskje ser på å visning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Jeg synes sånne bilder er teite og får følelsen av at de som lager sånne annonser tror jeg må være fullstendig idiot som skal falle for sånt.
![]() |
#13 |
trøtt
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Jeg tror nå likevel at de fleste av oss er akkurat to hakk mindre rasjonelle enn vi innbiller oss at vi er.
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Må gjerne vise bilder av det faste interiøret, men close-up av dusjhodet er vel å gå litt langt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Å vise bilde av dusjhodet er forsåvidt greit, siden det vil følge med leiligheten, men jeg irriterer meg over nærbilder av fruktskåler, urtepotter, puter i sofaen, stearinlys osv. De trenger jeg ikke å se og hadde heller satt pris på å få flere bilder av selve leiligheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Follo
![]() |
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?Fullstendig unødvendig....
![]() |
#20 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Eh... Vil vi se slike bilder i boligannonser?ea: så fiiine lys da |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|