|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Er du fagorganisert?Ja, jeg er medlem av Sykepleierforbundet. Ser på det som en selvfølge å være organisert i min bransje; det er jo de som forhandler for oss både når det gjelder lønn og arbeidsforhold. Synes også det er trygt å vite at jeg har dem i ryggen dersom jeg skulle trenge det. |
|
|
|
#22 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er du fagorganisert?Jepp, i forening som igjen er organisert i Akademikerne. Betaler 2800 eller så i halvåret.
Sist redigert av Miss Norway : 08-11-07 kl 18:02. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
*_*
|
Sv: Er du fagorganisert?Har vært med på to streiker og da har jeg fått bedre vilkår som løsmedarbeider etterpå. I tillegg får vi tilbud om forsikringer som er ganske bra.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fagorganisert?Ja, er organisert i El & It. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fagorganisert?
Me too.
|
|
|
#26 |
|
WF: BNBE
Sv: Er du fagorganisert?Jeg har akkurat meldt meg inn i Norsk Tjenestemannslag. Jeg er student, så jeg innrømmer ærlig at det var reklamen deres om gratis innboforsikring som gjorde at jeg meldte meg inn nå. Men jeg jobber deltid, og NTL er en av fagforeningene på jobben. Siden jeg ser for meg at jeg kommer til å fortsette å jobbe på samme sted når jeg er ferdig med utdannelsen, er det like greit å være med nå. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Protonterapeut
|
Det gjør du ikke det så. Du har gratis medlemskap og betaler kun for forsikringen.
|
|
|
#29 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du fagorganisert?Jeg er ikke organisert og har heller aldri vært det
|
|
|
#30 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Er du fagorganisert?Er med i Utdanningsforbundet, og de trekker meg vel 3-400 i måneden.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Siste nytt!
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Er du fagorganisert?Ikke organisert. Min arb.giverkjører lik lønn uansett om man er org. eller ikke.
|
|
|
|
#32 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Er du fagorganisert?Nei, jeg meldte meg ut da jeg så hvor fint lite forbundet kunne bidra når det var oppsigelser på jobben. Nå sparer jeg heller til dårlige tider, og har så jeg kan hyre en advokat om det noen gang blir nødvendig. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Protonterapeut
|
Det gjør man nå en gang stort sett overalt ...
|
|
|
#35 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Er du medlem i "mitt" forbund? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du fagorganisert?Jeg har vært fagorganisert i 15 år. er det ikke nå lenger, mannen var det i 19 år, men ikke nå lenger siden vi nå er selvstendig næringsdrivende.
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03 Sist redigert av Mor til 4 : 07-11-07 kl 23:46. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
Sv: Er du fagorganisert?Jeg er medlem i Utdanningsforbundet og er tillitsvalgt på arbeidsplassen min. Trekket fra lønna er vel på omtrent 400 kr. |
|
|
|
#39 |
|
Like blid!
Sv: Er du fagorganisert?Jeg er medlem av NSF og betaler 453 kr i mnd. Alt for mye spør du meg!
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Eh...ja nettopp. Så da er det jo ingen grunn til at du skal betale? Kollegaene dine gjør det jo for deg. |
|
![]() |
|
|