|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du fagorganisert?Hvorfor\hvorfor ikke?
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fagorganisert?Ja, er fagorganisert. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du fagorganisert?Ja, organisert i Utdanningsforbundet. Alle lærerene på jobben er det så jeg følger strømmen og betaler med glede. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lille tyrann
Sv: Er du fagorganisert?Ja. Betaler 360 kroner/mnd. Er veldig tilhenger av solidaritestankegangen, og synes det er viktig å støtte dem som jobber for at jeg skal ha det bedre.
|
|
|
#6 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Er du fagorganisert?
Signerer, bortsett fra at jeg ikke lenger er tillitsvalgt, men var det før jeg fikk barna. I tillegg har vi hatt bruk for forsikringsordningene og utdanningsstipendet til LO. Nå bytter nok jeg jobb når jeg er ferdig med studiene, men kommer såklart til p organisere meg i det aktuelled forbundet hva det enn blir :MsMerusikkerpåhvahunskalblinårhunblirstor: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Total awareness
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Er du fagorganisert?Jepp. Er medlem i YTF (yrkes trafikk forbundet), som er en del av YS.Der betaler jeg 400 i mnd. Da får jeg hjelp hvis det oppstår uenigheter på jobb f.eks.. Også har jo de fleste forbund avtaler med forskjellige selskaper på f.eks. forsikring, bensin og diverse andre godsaker. Har 40% på dekk fra dekkmann, men det er bare for de på min arbeidsplass, gjennom forbundet.
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du fagorganisert?Nei, jeg er ikke fagorganisert. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mellom barken og veden
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fagorganisert?Jeg er medlem i NSF. Jobber redusert, og betaler derfor rundt 120 kr mnd.
|
|
|
#10 |
|
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fagorganisert?Ja, jeg er fagorganisert, men lurer seriøst på å bytte fagforening til en som er mer relevant for meg. Gjerne en organisasjon med spissere tenner og skarpere klør...
|
|
|
#11 |
|
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fagorganisert?Jeg betaler en andel av min lønn i kontingent, det blir noen hundre kroner i måneden. Jeg har aldri måttet ta kontakt med dem for å få hjelp på arbeidsplassen, men fikk et par tusenlapper i videreutdanningsstipend fra dem for noen år side.
|
|
|
#12 |
|
Teller ned
Sv: Er du fagorganisert?Ja, jeg er organisert og betaler en prosentandel av lønna. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du fagorganisert?Ja, jeg er medlem av utdanningsforbundet og betaler en viss prosent. Synes det er en selvfølge å være organisert, det er jo faktisk fagforeningen som forhandler frem lønna jeg har. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fagorganisert?Ja, jeg er organisert. Jobber som rådgiver i et fagforbund og ser at det nytter. Betaler en viss % andel av lønnen min.
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fagorganisert?Ja, jeg er fagorganisert. Husker faktisk ikke helt hva jeg betaler, det trekkes jo rett fra lønna så det er ikke noe jeg merker. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Er du fagorganisert?Ja, i TEKNA. Betaler vel bortimot et par lapper, men tjener det inn igjen på forsikringsavtalene.
|
|
|
#18 |
|
Ute på tur
|
Sv: Er du fagorganisert?Ja, jeg er fagorganisert. Jeg betaler en kontigent engang i året på noen tusen (autogiro) og syns absolutt det er verdt det.
|
![]() |
|
|