|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Smugleser
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?
Tror jeg må dåne litt sammen med deg.
![]() |
#23 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Hattifnatten: Du er sikker på at gulrotskrelleren ikke var en parmesankutter?
![]() |
#25 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?En plate 70% sjokoade og en flaske håndsprit fikk vi i fjor (legevakt)
![]() |
#26 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#27 |
villende
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Jeg har egentlig ikke fått spesielt mange merkelige julegaver, men pappaen min får alltid vin. Til tross for at han har jobbet samme sted i 15 år og til tross for at den som kjøper julegaven er veldig klar over at han er avholdsmann. Ett år ble vinen hans byttet ut med spekeskinke, hvilket var praktisk siden han dessuten er vegetarianer. Noe kontorsjefen også er klar over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?I fjor fikk mannen er diger, glorete og sikkert veldig dyr blomsteroppsats. En svær kurv med forskjellige blomster og nisser og sløyfer i fleng. Vi endte opp med å sette den i gangen, den dekket en hel kommode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
Sikker på at han ikke bare overså den 1000-lappen som var klistret inn bakerst? |
![]() |
![]() |
#30 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Min arbeidsgiver gir alle mulighet til å velge hva de vil ha utifra 6 ulike varianter. Det er ulike varianter fra f.eks Rosendahl og Menu, også er det alltid et alternativ for de av oss som har plenty allerede og heller vil gi en sum til et veldedig formål.
![]() |
#31 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Ikke noen rare gaver egentlig..
![]() |
#32 |
Textrovert
|
Det fører ikke til at alle FØLER at de bør gi til det veldedige formålet, da? At de som velger gave føler seg litt råtne? Det ville jeg følt meg, tror jeg ...
![]() |
#33 |
Bedreviter
|
Jeg ville ikke følt meg presset til det: jeg gir ganske mye til veldedige organisasjoner fra før, så jeg klarer godt å motta en gave fra arbeidsgiver med god samvittighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Kan ikke huske å ha fått så mange merkelige julegaver, men jeg har fått noen helt utrolig stygge sølvplett saker (kakespade, ostekniver ++) fra min nåværende arbeidsgiver. Forresten synes jeg å erindre at jeg en gang fikk en strømpe i julegave. Jeg tror de fleste andre fikk en til etterhvert, men ikke jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#36 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ctrl+z
|
Helt overbevist. Eieren av selskapet er så gjerrig at han griner når han driter.
![]() |
#38 |
trøtt
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Den merkeligste gaven var en ganske store pappeske full av odde stearinlys. Men vi bruker mye lys på hytta, så det var greit nok.
![]() |
#39 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Ikke hatt så mange merkelige gaver, heller merkelig utlevering. For noen år siden jobbet jeg på et sykehus hvor kun de som var på jobb 22. desember mellom kl 10 og 12 fikk julegave. Resten fikk ingenting.
![]() |
|
|