|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Slutt på privat fyrverkeri (agderposten)Jeg er LIVREDD raketter, så jeg går aldri ut. Opplevde noe traumatisk i barndommen og det sitter i den da i dag... Så jeg tør så vidt se i vinduet... Gleder meg over dette forbudet!
|
|
|
|
#2 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slutt på privat fyrverkeri (agderposten)Jeg synes det er strålende med et slikt forbud.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slutt på privat fyrverkeri (agderposten)
Jeg er enig i forbudet, men du tror ikke for ramme alvor at de sparte, private, pengene vil bli brukt til til fornuftige formål nasjonalt og internasjonalt? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Slutt på privat fyrverkeri (agderposten)Min mann reiste offshore i dag, og fikk først med seg i går at det er siste året med fyrverkeri i år... hehe gjett om han angra på at han takket ja til nyttårsvakta da.. Jaja, små barn store gleder...
|
|
|
#6 |
|
One of These Days
|
Sv: Slutt på privat fyrverkeri (agderposten)Jeg er glad for forbudet. Er redd raketter, eller redd for skader på de som skyter dem opp. Har aldri kjøpt en eneste nyttårsrakett og husker at jeg var livredd da pappa skulle skyte opp noen raketter et år. Det er det eneste året jeg kan huske vi hadde raketter. Synes også at det er helt høl i hue å tenne på penger på den måten. |
|
|
|
![]() |
|
|