Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Slutt på privat fyrverkeri (agderposten)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-07, 23:08   #1
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Slutt på privat fyrverkeri (agderposten)

Jeg er LIVREDD raketter, så jeg går aldri ut. Opplevde noe traumatisk i barndommen og det sitter i den da i dag... Så jeg tør så vidt se i vinduet... Gleder meg over dette forbudet!

Dessuten gremmes jeg over alle de bortkastede (eller oppskutte) pengene! Kunne vært brukt til SÅ mange andre fornuftige formål, både privat og nasjonalt/internasjonalt.

Gammel 28-12-07, 00:03   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes det er strålende med et slikt forbud.

Det sparer nok legevakten for mange timers jobb, og foreldre for mange timers bekymring.

Gammel 28-12-07, 01:34   #3
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Dessuten gremmes jeg over alle de bortkastede (eller oppskutte) pengene! Kunne vært brukt til SÅ mange andre fornuftige formål, både privat og nasjonalt/internasjonalt.

Jeg er enig i forbudet, men du tror ikke for ramme alvor at de sparte, private, pengene vil bli brukt til til fornuftige formål nasjonalt og internasjonalt?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 19:59   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er glad vi er i Paris da!

Gammel 27-12-07, 20:23   #5
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min mann reiste offshore i dag, og fikk først med seg i går at det er siste året med fyrverkeri i år... hehe gjett om han angra på at han takket ja til nyttårsvakta da.. Jaja, små barn store gleder...

Jeg selv syns det er helt ok uten fyrverkeri, litt fredeligere og MYE tryggere.

Gammel 27-12-07, 23:04   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er glad for forbudet. Er redd raketter, eller redd for skader på de som skyter dem opp. Har aldri kjøpt en eneste nyttårsrakett og husker at jeg var livredd da pappa skulle skyte opp noen raketter et år. Det er det eneste året jeg kan huske vi hadde raketter. Synes også at det er helt høl i hue å tenne på penger på den måten.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 11:25   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glimrende!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.