|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?I likhet med alle andre damer i tredve-åra på Oslo vest har jeg disse:
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?
Og jeg sikler på dem...
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
De er generelt veldig vide. Bra for meg med mine mega-legger - for dermed kunne også jeg plutselig ha gummistøvler - men de er veldig "digre" rundt ankel og vrist. Så selv om de passer, så føles de for store. Jeg hater å gå LANGT i dem. Får en veldig vaggende/vraltende gange i dem.
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Da tror jeg at jeg glemmer det. Jeg har vel ganske gjennomsnittlige legger, men veldig smale føtter. Det meste av mokkasiner kjipper.
|
|
|
#6 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Jeg har høye hvite gummistøvler, kjøpt for 200 kr på OBS. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Blir fort kald på føttene av gummistøvlene mine, så da bruker jeg fjellsko med gore-tex.
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Ja, de ser jeg absolutt over alt, og avsto dermed. Men de virker deilige og praktiske.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Hø, like praktisk med noen gamle Viking-greier, spør du meg.
|
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Jeg har ikke gummistøvler, etter at jeg kastet mine 25 år gamle gule seilerstøvler ifjor. Har prøvd litt forskjellige, men ikke funnet noen optimale. Ilse Jacobsen-støvlene har jeg egentlig blitt litt lei uten å ha hatt dem selv, siden det er så mange som har dem. prøvde dem en gang, og de var veldig vide i ankelen syns jeg. Så jakten fortsetter, det er veldig greit å ha gummistøvler. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Jeg synes Ilse Jacobsenskoene er veldig gode og varme og sitter godt på foten. Jeg har høy vrist, det er muligens der passformen kommer.
|
|
|
#15 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Jeg har noen halvhøye Helly Hansen GoreTex sko. Bruker ullsokker, så holder føttene seg varme |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Jeg har tre par gore-tex vintersko som jeg bytter på med nå når det er så vått ute. Hater å bli våt på bena. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Cerise høye Viking-gummistøvler
|
|
|
#20 |
|
fri
|
Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Jeg veksler på Ilse Jacobsen-støvelene som jeg faktisk har hatt i over 2 år. De er kjekke til skjørt, og det går jeg ofte med. På jobb skifter jeg alltid til innesko, så da er det ikke SÅ viktig at de er gode å gå med over lengre tid. |
|
|
|
![]() |
|
|