|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
hmmm
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Samme her. |
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg var registrert en kort periode, men så mistet jeg interessen og meldte meg ut. Det er mulig jeg var for tidlig ute, for jeg fant så og si ingen kjente.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn gjør jeg også (bortsett fra det der med bøkene
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Samme her. Jeg syns ellers at feisbokk er artig. Har fått kontakt med gamle bekjente, men det er jo mest interessant i starten ved å høre hvordan livet har vært for dem. Nå som jeg vet det så har vi ikke så mye til felles....utenom lissom |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg har funnet endel gamle kjente der, også noen jeg har tatt opp kontakten igjen med. Synes det er greit å være der inne, selv om jeg ikke bruker det daglig.
|
|
|
#9 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva synes dere om Facebook?Rimelig kjedelig ja, men jeg er innom og ser på endel bilder fra familemedlemmer, og søker innimellom etter gamle spøkelser fra fortiden, i tilfelle noen har registrert seg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?Har aldri vært medlem og har heller aldri tenkt å bli det. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg har aldri vært på Facebook og har heller ingen planer om det. :sikkert-sær-og-rar: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg trives på facebook.
|
|
|
#14 |
|
villende
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg syns faktisk det er en fin måte å holde kontakten med blant annet gamle venninner i utlandet. Jeg har ikke søkt opp "gud og hvermann" og de som får se den fulle profilen min er mennesker jeg har kjent godt en gang i tiden. Jeg foretrekker dessuten å vise frem presentable bilder av Snupp på en lukket profil på Facebook, fremfor på en åpen blogg på nettet. Og så bruker jeg messagingsystemet en del til å skravle med gamle kjente i utlandet. Det siste tilskuddet på listen min er faktisk min aller første kjæreste, som etterhvert ble en god venn. Vi har skrevet mye brev opp gjennom tidene, men siden han bor i utlandet, mistet vi kontakten med hverandre i løpet av studietidens hyppige flyttinger. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er innom Facebook innimellom, jeg syns det var et flott sted i begynnelsen, helt til det tok helt av med hjernefjerne applikasjoner og bling bling dilldall. Nå er jeg inne og ser på fotoalbumene til "vennene" mine. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Whatever, never mind
|
Jeg har også fått denne reklamen et par ganger selv om jeg ikke har i profilen at jeg har barn. Mulig det går på kjønn og alder? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
By the Sea
|
Samme her.
|
|
|
#19 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Vær obs på følgende: Facebook *eier* hvert eneste bilde (faktisk hvert eneste *tastetrykk*) du legger ut. Åpen eller lukket profil spiller ingen trille, ei heller om du sletter bildene. De kan uten videre selge alt du noensinne har lagt ut til f eks barnematreklame, reisebroskyrer eller hva som helst, i all fremtid. Selv etter at du dør, faktisk - pårørende får ikke uten videre lov til å slette din profil.
|
|
|
#20 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?Blir mer og mer glad i Facebook, jeg.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 05-04-08 kl 11:16. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
|
|