|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Mannen min har visst bursdagEgentlig burde du i all hast dra i stand et surprise-party, så du bare kan late som at SELVFØLGELIG visste du at han hadde bursdag, du bare prøvde å holde på hemmeligheten om surprise-partyet....
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Mannen min har visst bursdagOyda - og tilgi at jeg humrer litt.
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Mannen min har visst bursdag
Det får bli i morgen kveld, om det er slutt på oppkast hver 5.minutt. TV ser han ikke på så det hjelper lite. En hel kveld med wow uten at jeg sier et pip er nok bedre å tilby. Det får han jo uansett i dag når jeg er på jobb.
|
|
|
#4 |
|
*elsker ENGA*
|
Hva er egentlig wow? Ser det står i avateren din også. Er så dum at jeg trodde du først hadde dette yippoet med wow klær til barn/ungdom jeg...
|
|
|
|
#5 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Mannen min har visst bursdagJehg bestilte blomster som ble levert på jobben til mannen min da jeg gjorde det der. Hvis du har enda litt bedre råd enn hva jeg hadde kan du jo bestille en slik ballongbukett.
|
|
|
#9 |
|
Gal kattedame
|
Hehe han har 40 min å gå hjem fra jobb og det blåser heftig, så jeg tror ikke ballonger er så lurt
|
|
|
#11 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mannen min har visst bursdagUff da.. Her i huset tror jeg ikke mannen hadde tatt seg nevneverdig nær av det. Ikke med en spysyk unge på fanget i hvertfall. Han vet utmerket godt hva jeg føler for akkurat det. Da hadde han nok vært hjemme fra jobb for å passe på at mor ikke får sammenbrudd!
|
|
|
#12 |
|
Gal kattedame
|
Godt å høre det finnes flere av oss. Han kom tidlig hjem i dag og bare flira. Nå sitter jeg på jobb og prøver å finne ut hva jeg skal lage til middag i morgen
|
|
|
#13 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Mannen min har visst bursdagHvor gammel blir han, 4 år? Man driver da ikke og tirrer trøtte pms-mødre på den måten? Tigging av burstasgratulasjon? Nei, vettu hva. La han få lage seg sin egen kake, så kanskje han lærer litt folkeskikk til neste år ... : ogsåmorgengretten:
|
|
|
#14 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Mannen min har visst bursdagNå ringte pappan min. De hadde visst planlagt overaskelsesbesøk, bakt kake og det hele
|
![]() |
|
|