Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Mannen min har visst bursdag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-08, 10:22   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen min har visst bursdag

Hvordan skal jeg få gjort dette godt igjen da

Morgenstund i Susseheimen : Mor (30) pmsdrage, ufattelig trøtt, morgengretten som en sint lemen, og datter (2,5) med heftig spysyke iført morgenkåper, spyhånkle og bøtte i godstolen. Far (33) kommer ut av dusjen i sitt vanlige blide morgenmodus. Tuller og vaser som alltid.
Han blir stående i døra og bable. Jeg hører med et halvt øre mellom spybøtta og et svært bustehår. "var det noe du skulle si ?" spør mannen. Ikke en gang, tre ganger. Jeg sier nei, tre ganger, stadig mer irritert og legger til at jeg har utmerket hørsel. Han gir seg ikke, da sprekker dragen i stolen og brøler det mest logiske der og da : "fuck off! "
Så står han der da, gode mannen min og blir rar i ansiktet og ser ganske trist ut. "det var ikke noe koselig bursdagshilsen"
Å, nei det er i dag !

Gammel 25-01-08, 10:23   #2
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mannen min har visst bursdag.

Gi ham et gavekort på noe du vet han liker sammen med en god bøtte unnskyldninger.

Gammel 25-01-08, 10:25   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen min har visst bursdag

Slemme susse. Gjett hvem som må jobbe litt med dagen i dag.

Gammel 25-01-08, 10:25   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannen min har visst bursdag.

Oi oi. Her trengs det smisk, gaver og oppvartning hele resten av dagen tror jeg. Og morgendagen. Kanskje tilogmed hele helgen. Hadde det vært meg som var mannen din ville jeg blitt knust. Og veldig vanskelig å blidgjøre.

Slå på stortromma! Eventuelt lag han et Fantastisk Gavekort og lov å slå på stortromma når du har sluttet å spy.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 10:29   #5
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Kan du få sendt ham hjertematpakke og kjærlighetsbrev på jobben?

Hvis det ikke er mulig ville jeg nok forsøkt puppebilder på mms, mens du planlegger hans yndlingsmiddag og lærer ungene en sang til hans ære.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 10:33   #6
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Hvis det ikke er mulig ville jeg nok forsøkt puppebilder på mms

Bare vær nøye med å sende mms til mannen da, ikke svigerfar eller noe. :har akkurat lest flausetråden:

Gammel 25-01-08, 10:38   #7
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Oi,oi her blir det en dag full av smisk, god middag og en kjempeflott gave. Du har nok ikke noe valg. Vel, jeg regner med at dere kan le godt av det i ettertid...

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 10:42   #8
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

He, he, nå humret jeg godt her.

Ja, her må det nok litt smisking til i dag. Lykke til!

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 10:50   #9
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Kan ikke smiske heller: Sitter her med råsjuk unge og går på arbeishelg kl 14.

Gammel 25-01-08, 10:52   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:søstre i sjelen:

Been there, Done that.

Limer inn mitt innlegg fra et annet forum.

Opprinnelig lagt inn av kirsebær

Poden holder på å få masse jeksler. Men han er jo en hyggelig gutt og sutrer ikke så mye av den grunn. Men våken om natten, det er han.
To netter på rad med minimalt med søvn gjør noe med meg. (jeg er ikke vant med våkenetter. 2 netter er det meste jeg har vært med på)

Jeg blir Cruella De Vill.

Jeg er sur og grinete og kranglevoren, jeg er trøtt og slapp og obsternasig. Og slem. Alt på en gang.

Så etter en morgen som var lite hyggelig for alle parter, stormer jeg ut døren for å rekke bussen, jeg passer på å mumle akkurat så høyt at Sambo må høre det: "Herre Gud, det må da være mulig å hjelpe til litt på morgenen!"
Sambo er forresten akkurat frisk fra lungebetennelse, men har pådratt seg bronkitt (eller noe som ligner. KLegetime igjen før helga ).

Og i det jeg smeller igjen ytterdøren tikker det inn en melding på telefonen min:

"Takk for din hyggelige måte å gratulere meg med dagen på. "

Sambo har bursdag!

Jeg er den verste kjæresten

Gammel 25-01-08, 10:55   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

:søstre i sjelen:

Been there, Done that.

Limer inn mitt innlegg fra et annet forum.

Du & jeg Kirsebær

Gammel 25-01-08, 11:03   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fuck off? Mannen min hadde dødd av latter, selv på bursdagen sin.

Han kommer nok over det skal du se. Du får overraske han med noe han ønsker seg eller noe han liker godt når du er ferdig med jobbehelgen din. En tur ut og spise og kino for to kanskje? Du trenger sikkert også det etter spytørking og jobbehelg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 11:08   #13
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Egentlig burde du i all hast dra i stand et surprise-party, så du bare kan late som at SELVFØLGELIG visste du at han hadde bursdag, du bare prøvde å holde på hemmeligheten om surprise-partyet....

Gammel 25-01-08, 11:11   #14
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Fuck off? Mannen min hadde dødd av latter, selv på bursdagen sin.

Det er jo helt på tryne, jeg er virkelig ikke en som sier sånt

Gammel 25-01-08, 11:15   #15
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Det er jo helt på tryne, jeg er virkelig ikke en som sier sånt

Nei, men det er jo typisk sånn som kan ramle ut når man er sliten og oppgitt og hodet ikke er helt på sin vante plass. Det skjønner nok mannen din også.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 11:17   #16
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Oj!

Går det virkelig an å glemme bursdagen til mannen sin? Du må nok være snill & oppofrende kone TM lenge etter dette!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 11:22   #17
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Usja... Den var lei!

Lykke til med å rette opp, skulle vært min mann som glemte meg Jeg ELSKER bursdagen min!

Gammel 25-01-08, 11:22   #18
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Oj!

Går det virkelig an å glemme bursdagen til mannen sin? Du må nok være snill & oppofrende kone TM lenge etter dette!

Tenkte på det så sent som i går jeg, skulle jo vært ute å ordnet gave osv. men kom ingen vei med syk lita jente.
At det hadde falt helt ut av hodet i dag var ikke planlagt

Gammel 25-01-08, 11:25   #19
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Tenkte på det så sent som i går jeg, skulle jo vært ute å ordnet gave osv. men kom ingen vei med syk lita jente.
At det hadde falt helt ut av hodet i dag var ikke planlagt

Stakkars, han har sikkert litt forståelse for det vel? Føler virkelig med deg, sikkert værre for deg enn for han det her

Gammel 25-01-08, 11:26   #20
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Du får ringe Peppes i dag og bestille pizza hjem mens du er på jobb. Så får du legge fra deg et fint brev og lage en bursdagskrone som du legger på bordet til han kommer hjem fra jobben sin. Gjerne pynt opp med litt ballonger også. Da tror jeg han vil smile stort, og du har rettet opp fadesen.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.