|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Mannen min har visst bursdagHvordan skal jeg få gjort dette godt igjen da
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Mannen min har visst bursdagSlemme susse. Gjett hvem som må jobbe litt med dagen i dag.
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Mannen min har visst bursdag.Oi oi. Her trengs det smisk, gaver og oppvartning hele resten av dagen tror jeg. Og morgendagen. Kanskje tilogmed hele helgen. Hadde det vært meg som var mannen din ville jeg blitt knust. Og veldig vanskelig å blidgjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen min har visst bursdagKan du få sendt ham hjertematpakke og kjærlighetsbrev på jobben?
![]() |
#6 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Mannen min har visst bursdag
Bare vær nøye med å sende mms til mannen da, ikke svigerfar eller noe. :har akkurat lest flausetråden:
![]() |
#7 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Mannen min har visst bursdagOi,oi her blir det en dag full av smisk, god middag og en kjempeflott gave. Du har nok ikke noe valg |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen min har visst bursdagHe, he, nå humret jeg godt her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Mannen min har visst bursdag:søstre i sjelen:
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Mannen min har visst bursdagFuck off?
![]() |
#13 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Mannen min har visst bursdagEgentlig burde du i all hast dra i stand et surprise-party, så du bare kan late som at SELVFØLGELIG visste du at han hadde bursdag, du bare prøvde å holde på hemmeligheten om surprise-partyet....
![]() |
#14 |
Gal kattedame
|
Det er jo helt på tryne, jeg er virkelig ikke en som sier sånt
![]() |
#15 |
Borte
|
Nei, men det er jo typisk sånn som kan ramle ut når man er sliten og oppgitt og hodet ikke er helt på sin vante plass. Det skjønner nok mannen din også.
![]() |
#17 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Mannen min har visst bursdagUsja... Den var lei!
![]() |
#18 |
Gal kattedame
|
Tenkte på det så sent som i går jeg, skulle jo vært ute å ordnet gave osv. men kom ingen vei med syk lita jente.
![]() |
#19 |
*elsker ENGA*
|
Stakkars, han har sikkert litt forståelse for det vel? Føler virkelig med deg, sikkert værre for deg enn for han det her
![]() |
#20 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Mannen min har visst bursdagDu får ringe Peppes i dag og bestille pizza hjem mens du er på jobb. Så får du legge fra deg et fint brev og lage en bursdagskrone som du legger på bordet til han kommer hjem fra jobben sin. Gjerne pynt opp med litt ballonger også. Da tror jeg han vil smile stort, og du har rettet opp fadesen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|