|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favoritt-te?Grønn te i alle former - nam!
|
|
|
#22 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Favoritt-te?Yogi te med lakris, nam!!
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favoritt-te?*Grønn te (bl.a Oolong og Jasmin pearl) Sist redigert av Frost : 01-02-08 kl 19:14. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favoritt-te?Grønn te med sitron , uten sukker/sukketter.
|
|
|
#28 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Favoritt-te?Åh, jeg tror Lady of Tahiti må være noe av det absolutt beste du kan servere meg i en kopp.
|
|
|
|
#29 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Favoritt-te?Earl Grey |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Favoritt-te?Og så syns jeg Confecta har mange god, økologiske tetyper i pose |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Come what may...
|
Sv: Favoritt-te?Rart at så få drikker hvit te. Siden trossalt hvit te er mest sunneste teen som er på markede.
|
|
|
#32 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Favoritt-te?Chaite, gjerne rooibush varianten. Har mye godt i skapet fra urtehagen min og drikker ofte peppermynte, grønnmynte og litt salvie som te om kvelden. Noe annet som er kjempegodt er hylleblomster, men det er veldig svettedrivende.
|
|
|
#33 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Favoritt-te?The du Hammam Rouge
|
|
|
#35 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Favoritt-te?
Eg drikk kvit te med jamne mellomrom, men synes i grunnan at den smakar litt lite. Svart te drikk eg vedig sjeldan. Det går mest i grønn te og krydder- og urtete. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Åh, har de den i Rooibos også? Jeg har den bare i grønn te, men da må jeg rase ned dit i morgen og kjøpe Rooibosen også.
|
|
|
#37 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
De har den bare i Vibes gate, og ikke på løkka - var innom der for å kjøpe, og klarte ikke finne den. Ikke skjønte hun litt småsure i butikken hva jeg mente heller. Teen er helt suveren! Må prøve den i grønt jeg da.
|
|
|
#38 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favoritt-te?Er nok litt kjedelig siden Earl Grey er favoritten. Koser meg også med eple eller appelsinteen til London Fruit and Herb company.
|
|
|
#39 |
|
villende
|
Sv: Favoritt-te?For tiden så drikker jeg ikke så mye te, men ellers er jeg en stor tedrikker. |
|
|
|
![]() |
|
|