|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dumme måter å svare på?
Enig.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Dumme måter å svare på?Jeg syns det var et helt greit svar, og skjønner ikke helt hva det er å irritere seg over?
|
|
|
#5 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dumme måter å svare på?Kanskje hun ikke skjønte spørsmålet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dumme måter å svare på?
Hun skjønte spørsmålet! Dessuten er det slik vår dialekt er, og hun er også "innfødt". Vi sier "katti", og nærmeste oversettelse for meg da var "hva", men det var nok feil. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Dumme måter å svare på?Andre ting du kunne irritert deg over:
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: Dumme måter å svare på?Dækkebapåøstkantn visihakke, ass.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 04-02-08 kl 15:47. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
Sv: Dumme måter å svare på?Jeg er fra Vestfold og har store problemer med å forstå de fleste vestlandsdialekter. Ikke syns jeg de er særlig pene heller. Hvis bare alle kunne snakket som meg.
|
|
|
#12 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Dumme måter å svare på?Her er det noen som skriver om at noen herfra og derfra snakker "masse feil".. En dialekt kan jo ikke bli feil?? Det kan være feil å skrive det, men når man snakker må det jo være lov å bruke dialekten sin uten å bli beskyldt for å snakke feil.
|
![]() |
|
|