|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Sender du privat e-post på jobb? | |||
| Nja, en sjelden gang |
|
46 | 35,38% |
| Ja, daglig |
|
50 | 38,46% |
| Ja, og forwarder gjerne bilder av nakne menn og klissete slideshows med vennskapsbudskap |
|
7 | 5,38% |
| Nei |
|
24 | 18,46% |
Dustepoll
|
|
3 | 2,31% |
| Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Ja, jeg sender private epost. Ikke nødvendigvis daglig, men i perioder sender jeg endel.
|
|
|
#3 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Ja jøss, det gjør jeg hver dag. Stort sett til min mann, det er meldinger type "skal du trene i dag?" osv. Sender uhyre sjelden tøysemail. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?
Har du nå lært til neste gang at du lager offentlig poll, så du kan finne de to og rødprikke dem, evt. reise hjem til dem og kline noe ekkelt på dørhåndtakene?
|
|
|
#8 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Det er sjelden. Men jeg har både tid og egen pc, selv om jeg er lærer. Skriver ikke så mye privatmail egentlig.
|
|
|
#9 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Sjelden. Ikke fordi jeg ikke har tid og mulighet, men fordi jeg ikke har så mange å skrive til.
|
|
|
#10 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Definer "fra jobb"? (Har ikke lest hele tråden så hvis dette er svart på før så er jeg ikke blind, bare lat). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg sender privat e-post både fra jobb-adressen og privatadressen, både når jeg er på jobb og hjemme.
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg sender aldri en eneste privat e-post mens jeg er på jobben. Ikke chatter jeg med mannen eller henger på sånne derre nymotens webfora heller.
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Hvem er du? Er du ny her?
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Helt ny.
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg sender private mail fra jobbadressen og jobbmail fra privatadressen, og private mail fra privatadressen i "arbeidstiden". (Legg merke til hermetegnene.) Skillet mellom arbeid og privatliv er noe utydelig i mitt liv. Mailer med nakne menn er det smått med, men det kan jo alltids hende at alfaMannen sender noen av de nyeste snapsene han har tatt av seg selv med mobilkameraet. Det pleier dog å gå som mms. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Legger til: Når jeg en sjelden gang bruker jobbmailen til private ting så står det i hvert fall ingen ting der som ikke sjefen min kan lese.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg prøver å få gjort mest mulig av korrespondansen i arbeidstiden.Både mail og andre ærend.
|
|
|
|
#18 |
|
heimføing
|
Jepp, jeg tenker også sånn. Er svært nøye med å ikke skrive ting som ikke kan leses av "hvem som helst" om jeg sender privat mail med jobbadressen min. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Til tross for at jeg sitter på kontor og har kontinuerlig tilgang til mail, er det svært sjelden jeg sender private mail. Kanskje for korte beskjeder, men aldri lange mail. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Gjelder spørsmålet om man sender når man er på jobben (da er svaret "ja") eller om man bruker jobbmailen (da er svaret "nesten aldri")? Det var upresist i artikkelen også. Jeg bruker en privat mailkonto til privat post. Det syns jeg alle burde gjøre. Jeg ville ikke sendt privat post med jobbens logokonvolutt heller, eller oppgitt jobbadressen min til privat bruk.
|
![]() |
|
|