|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Sender du privat e-post på jobb? | |||
| Nja, en sjelden gang |
|
46 | 35,38% |
| Ja, daglig |
|
50 | 38,46% |
| Ja, og forwarder gjerne bilder av nakne menn og klissete slideshows med vennskapsbudskap |
|
7 | 5,38% |
| Nei |
|
24 | 18,46% |
Dustepoll
|
|
3 | 2,31% |
| Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?
Har du nå lært til neste gang at du lager offentlig poll, så du kan finne de to og rødprikke dem, evt. reise hjem til dem og kline noe ekkelt på dørhåndtakene?
|
|
|
#43 |
|
Smugleser
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Ja, daglig.
|
|
|
#44 |
|
villende
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Det er sjelden. Men jeg har både tid og egen pc, selv om jeg er lærer. Skriver ikke så mye privatmail egentlig.
|
|
|
#46 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Definer "fra jobb"? (Har ikke lest hele tråden så hvis dette er svart på før så er jeg ikke blind, bare lat). |
|
|
|
|
|
#47 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Sjelden. Ikke fordi jeg ikke har tid og mulighet, men fordi jeg ikke har så mange å skrive til.
|
|
|
#49 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Sender sjelden private mail, men det er sjelden jeg har behov for det. Jeg ringer derimot ofte private telefoner for å gi beskjeder til mannen, ringe opp til barnehagen, bestille frisørtimer etc.
|
|
|
#50 |
|
heimføing
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg sender av og til privat mail fra jobbmailadressen min. Men det er i så fall uskyldige korte mail som hvem som helst kan lese. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Nei, jeg sender aldri privatmail fra jobben. Jeg har ingen av de private kontaktene mine liggende inne i adresselisten. Skulle jeg sendt mail fra jobb ville jeg nok sendt via webmailen min og ikke fra jobbadressen. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg sender privat e-post både fra jobb-adressen og privatadressen, både når jeg er på jobb og hjemme.
|
|
|
#53 |
|
kamerat
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg sender aldri en eneste privat e-post mens jeg er på jobben. Ikke chatter jeg med mannen eller henger på sånne derre nymotens webfora heller.
|
|
|
#54 |
|
flisespikker
|
Hvem er du? Er du ny her?
|
|
|
#55 |
|
flisespikker
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg sender for øvrig privat mail i arbeidstiden rett som det er (dog sjelden med nakne menn i), men da vanligvis fra min private gmail-adresse og ikke fra jobbadressen min (med mindre den private mailen er til kolleger, som jo hender). Mest fordi jeg liker å ha all den private mailen min samlet på ett sted.
|
|
|
#56 |
|
Passiv
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg har liten tilgang til mail på joben - og generelt veldig liten tid å bruke på datan på jobben, derfor blir svaret nei. Hadde jeg hatt en kontorjobb hadde sikkert svaret blitt ja. |
|
|
|
#57 |
|
kamerat
|
Helt ny.
|
|
|
#58 |
|
Fabelaktig
|
Signerer.
Men kan sjefen det da? Lese mailen min altså? |
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg sender private mail fra jobbadressen og jobbmail fra privatadressen, og private mail fra privatadressen i "arbeidstiden". (Legg merke til hermetegnene.) Skillet mellom arbeid og privatliv er noe utydelig i mitt liv. Mailer med nakne menn er det smått med, men det kan jo alltids hende at alfaMannen sender noen av de nyeste snapsene han har tatt av seg selv med mobilkameraet. Det pleier dog å gå som mms. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Protonterapeut
|
Klart de kan!
|