|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Om småbarnsmødres krav på fleksibilitet i toppjobberDet er jo mange som har jobber der de må starte tidlig, både menn og kvinner. De som jobber på sykehus f.eks. Alle kan ikke begynne sent, uansett hvordan man vrir og vender på det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Om småbarnsmødres krav på fleksibilitet i toppjobber
Nåh. Alle de oppsigelsessakene jeg kjenner til, har gått for Arbeidsretten. Og ikke alle av dem hadde tariffavtaler i bunn.
|
|
|
#3 |
|
Smugleser
|
Sv: Om småbarnsmødres krav på fleksibilitet i toppjobber
Mnja, jeg gir meg ikke helt enda. Se her: www.arbeidsretten.no
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om småbarnsmødres krav på fleksibilitet i toppjobberNoen jobber begynner man i tidlig, og noen jobber krever at man er der for eksempel 8 hele timer per dag. Nevner i fleng: Sykepleier, lærer, fabrikkarbeider, sånn for å nevne noen jobber som ikke akkurat er lederstillinger.
|
|
|
#5 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om småbarnsmødres krav på fleksibilitet i toppjobberKan hun ikke bare skaffe seg en hjemmeværende kone slik mennene har gjort før henne, da?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|