|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Einsam
|
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Synes det er en tullete dag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg driter i hele den dagen, har ikke noe forhold til den. Hadde kanskje syntes den var morsommere om jeg var nyforelsket. Min bror sitter og planlegger en romantisk aften for sin nye kjæreste og det er jo søtt, men etter å ha vært sammen med min mann i snart 11 år er vi nok blitt litt "immune" mot sånt.
|
|
|
#3 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg er litt sånn anti-sånne-dager jeg. Deriblandt denne dagen, da. Vil da ikke få trødd nedover hodet gjennom massemedia og butikker at jeg skal være romantisk i dag!!!! Nei, pina døtte heller. Romantisk er jeg, men det er når det passer meg - og gubben
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Har ikke noe forhold til den dagen, og mannen min har ihvertfal ikke det |
|
|
|
|
|
#6 |
|
trenger lading
|
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?feirer ikke, handelsstanden får ha dagen for seg selv...
|
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Vi feierer ikke den dagen.
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Etter å ha jobbet i blomsterbutikk et par år (ja, dette er traumatisk, derfor trekker jeg det frem gang på gang!) har jeg virkelig ingen sans for dagen. Alle disse gutta som med angst i blikket kom halsende inn og skulle ha "fem røde roser og noe sånn hvitt inni", og som nok var mer fylt av et krav om å fremskaffe symbol på kjærligheten, enn faktisk kjærlighet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Det er selvsagt bare noe tull og fjas. Men sikkert morsomt for fjortiser. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg ler litt av de som synes det er en tullete dag og som ville være romantisk og få blomster ellers i året.
|
|
|
#12 |
|
Har ikke tittel
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
Forklaring på det med USA er hovedproblemet: En del mennesker synes det er tragisk / patetisk / unødvendig for Norge å "adoptere" alle merkedagene til USA.
|
|
|
#14 |
|
Har ikke tittel
Åja. Ja, det er jo patetisk egentlig, men ikke noe problem, ikke for meg i hvert fall.
Ja, da er det jo utrolig heldig at vi har en sånn dag da, for ellers hadde det kanskje ikke blitt noe romantikk på deg i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg feirer ikke dagen og har ikke noe forhold til den. Jeg er ikke romantisk ellers i året heller.
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg er prinsipielt i mot slike dager som jeg mener er innstiftet av handelsstanden. Eller det var i hvert fall det min far (akp'eren) lærte meg da jeg var liten og hadde laget farsdagskort. Så jeg sluttet med det.
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Posten var den første som lanserte reklamekampanjer om Valentinerdagen i Norge. :åpplyser:
|
|
|
#20 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Egentlig kunne jeg godt tenkt meg å gjort litt ut av dagen, med litt god mat og sånn. Men siden jeg er utstyrt med en veldig lite romantisk mann så har jeg gitt opp |
|
|
|
![]() |
|
|