|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Vi feierer ikke den dagen.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Mannen og jeg viser at vi er glad i hverandre hver dag og vil helt sikkert gjøre det på torsdag også (om vi ikke har en av våre svært sjeldne krangler). Ellers feirer vi ikke Valentine's day. Men jeg syns ikke det er en tullete dag. Hva er tullete med at kjærligheten har sin egen dag? Folk velger selv hva de gjør ut av dagen, om ikke partneren føler at han/hun må være romantisk og finne på noe helt fantastiskutenomdetvanlige for at kjæresten/ektefellen ikke skal bli potte sur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Ungene synes at det er en spennende dag og derfor har vi laget vår egen vri med at det er hjertedagen med hjertemat (brødkiver, pålegg, kjøttkaker etc.). I år vurderer jeg tomatsuppe med hjertepølsebiter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Vi markerer aldri denne dagen og jeg blir provosert av alle reklamer som inneholder hjertesengetøy, undertøy osv osv |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
intro
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg har ingen sterke meninger om dagen, men går jo aldri av veien for litt positiv oppmerksomhet.
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Etter å ha jobbet i blomsterbutikk et par år (ja, dette er traumatisk, derfor trekker jeg det frem gang på gang!) har jeg virkelig ingen sans for dagen. Alle disse gutta som med angst i blikket kom halsende inn og skulle ha "fem røde roser og noe sånn hvitt inni", og som nok var mer fylt av et krav om å fremskaffe symbol på kjærligheten, enn faktisk kjærlighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Det er selvsagt bare noe tull og fjas. Men sikkert morsomt for fjortiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg ler litt av de som synes det er en tullete dag og som ville være romantisk og få blomster ellers i året.
![]() |
#31 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Borte
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg feirer ikke dagen og har ikke noe forhold til den. Jeg er ikke romantisk ellers i året heller.
![]() |
#34 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg er prinsipielt i mot slike dager som jeg mener er innstiftet av handelsstanden. Eller det var i hvert fall det min far (akp'eren) lærte meg da jeg var liten og hadde laget farsdagskort. Så jeg sluttet med det.
![]() |
![]() |
#35 |
Glamorøs
|
Posten var den første som lanserte reklamekampanjer om Valentinerdagen i Norge. :åpplyser:
![]() |
#36 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Egentlig kunne jeg godt tenkt meg å gjort litt ut av dagen, med litt god mat og sånn. Men siden jeg er utstyrt med en veldig lite romantisk mann så har jeg gitt opp |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Borte
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg har veldig sansen for dem som feirer dager som Halloween og Valentine og samtidig klarer å ta avstand fra det handelstanden villig tilbyr av hjelpemidler. Det er så mange ting man kan gjøre ut av slike feiringer som ikke innebærer å følge et opplegg som er definert av Nille, Norli, blomsterbutikkene og gullsmeden. Hvem som helst kan jo kjøpe et fiks ferdig hjertekort, en bamse eller en tulipanbukett, men med litt kreativitet kan man ta ut essensen i feiringen og gjøre noe ut av det på egenhånd. Det er mye morsommere.
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
![]() |
|
|