Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Jeg ler litt av de som synes det er en tullete dag og som ville være romantisk og få blomster ellers i året.
Har dere det superromantisk alle andre dager av året? Blir dere nedlasset med blomster og konfekt og "jeg elsker deg"? Er det den fastsatte datoen som er problemet siden man foretrekker alle andre dager av året? Hva har dere imot 14 februar?
Jeg antar at det er forferdelige USA (med handelsstanden på slep) som er hovedproblemet.
Jeg er som Glitter, setter pris på litt blomster og stas. Er ikke mer komplisert enn som så.
Jeg har ikke noe i mot 14 februar. 14 februar er for meg som alle andre dager, som f.eks 13 februar. 
Og nei, jeg er aldri romantisk. Jeg har ingen romantisk mann heller. Heldigvis. Jeg er rett og slett ikke romantisk anlagt.
Det plager meg ikke at folk driver og feirer en sånn dag, men jeg synes likevel det er litt merkelig at man liksom blir så veldig superromantisk akkurat 14 februar. MEn altså, jeg har en femtenåring i huset, og jeg har skjønt at denne aldersgruppen er veldig opptatt av dagen, det synes jeg egentlig er litt søtt da. Men når godt voksne mennesker blir like opphengt i denne dagen som de unge tenåringene, må jeg nesten le litt. 
Det med at USA er hovedproblemet skjønte jeg ikke noe av.
|