Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva synes dere egentlig om Valentine's day?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 10:44   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?

Jeg har veldig sansen for dem som feirer dager som Halloween og Valentine og samtidig klarer å ta avstand fra det handelstanden villig tilbyr av hjelpemidler. Det er så mange ting man kan gjøre ut av slike feiringer som ikke innebærer å følge et opplegg som er definert av Nille, Norli, blomsterbutikkene og gullsmeden. Hvem som helst kan jo kjøpe et fiks ferdig hjertekort, en bamse eller en tulipanbukett, men med litt kreativitet kan man ta ut essensen i feiringen og gjøre noe ut av det på egenhånd. Det er mye morsommere.

Jeg feirer ikke Valentine som sagt, men hvis jeg skulle gjort det, så ville jeg funnet på noe som var ordentlig romantisk og som var en verdig markering av forholdet. Hvis jeg var opptatt av romantikk da.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:47   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er så mange ting man kan gjøre ut av slike feiringer som ikke innebærer å følge et opplegg som er definert av Nille, Norli, blomsterbutikkene og gullsmeden. Hvem som helst kan jo kjøpe et fiks ferdig hjertekort, en bamse eller en tulipanbukett, men med litt kreativitet kan man ta ut essensen i feiringen og gjøre noe ut av det på egenhånd. Det er mye morsommere.

Mannen min lagde et 50x70 stort bilde av seg selv en gang, med rødt hjerte. En annen gang sendte han et hjemmelaget kort til hotellet jeg var på konferanse på, men det kom ikke frem før jeg hadde reist. Heldigvis var hotellet veldig snille og ettersendte kortet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:49   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har ikke noe forhold til dagen overhodet, men sier ikke nei takk til blomster dersom det kommer noen

Gammel 14-02-08, 19:27   #4
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg har samme forhold til Valentines day som til Halloween. Jeg kjenner tradisjonene fra amerikanske filmer/serier, og registrerer at den yngre(enn meg) garde har adoptert dem.
Selv om morsdagen sikkert i utgangspunktet er en tradisjon som på samme måte er adoptert andre steder fra, er den noe jeg har vokst opp med. Den betyr ikke all verden, men markeres som regel på en enkel måte.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.