|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringBarseltårer, brystspreng, hemorroider, tusen sting og et flagg oppi en blomsterkvast. Det var tredveårsdagen min, to dager etter at førstemann ble født. Tar det igjen når jeg blir førti, tenker jeg. |
|
|
|
#22 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringGubben og jeg er like gamle så vi hadde invitert gjester her hjemme. På dagtid kom voksen + barn og på kvelden (etter ett par timers pause) så var det fullt party her
Kos fra livit med to skjønninger - Gutt 2000 Jente 2003 Sist redigert av livit : 17-02-08 kl 19:40. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringDet var en helt vanlig bursdag. Kake til de som kom innom. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg inviterte nye og gamle venninner til hyttetur i leid hytte i marka, med vintoddy og pølsegrilling rundt bål på dagen, lek i snø (miniski og rumpereser osv) og så hadde vi deilig mat inne i hytta da det ble mørkt. Mannen og et par kamerater sto for mat og servering og tuslet hjem etter at oppvasken var tatt. Så hadde vi hele natten til å gjøre det som vi gjør best; prate, drikke og danse, ofte samtidig. Soundtracken var nok noe av den samme som Tanginas, mye Dirty Dancing, i alle fall. Pinlig moro.
|
|
|
#25 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg hadde kombinert 30-årsdag og etterpå-utdrikkingslag hos ei venninne. Vi var allerede gift da, men skulle ha fest to dager etterpå og da var det helt uaktuelt med bursdagsfest også.
|
|
|
#27 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiring2 uker etter fødsel med KS, så det ble litt amputert ...
|
|
|
#29 |
|
Originala
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiring30-årsdagen min ble feiret i to omganger. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiring30 årsdagen ble feiret før vi fikk barn, men 1/2 år etter bryllupet. Vi inviterte masse venner hjem i leiligheten vi bodde i og serverte drinker og tapas. Det ble en durabelig fest!
|
|
|
|
#31 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg var gravid og superkvalm, mine søsken og svogrer kom på besøk, hadde bestilt spa til meg, på kvelden gikk vi ut og feiret alle sammen. (Alle utenom 1 hadde bursdag i løpet av 10 dager.) |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Opp og ned
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringGjorde ingen verdens ting. Fikk ikke tak i lokale og vi fikk spysjuka den uka jeg fylte 30 år, så det ble ingen kake engang. Fikk et lampe og dett var dett.
|
|
|
#33 |
|
Pauset
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringDet er veldig lenge siden nå, men jeg leide ei hytte som bedriften jeg jobbet i eide. Inviterte søsken og venner. Laget god mat og vi hadde et hyggelig lag der. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringHadde stor fest! Samlet venner og familie. Vi dekket langbord ute, og vi hadde krabber og reker. Utrolig kjempekos! I år blir jeg 40, og tenkte å ferie denne dagen med brask og bram også |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringLeigd lokale og hadde stor fest sammen med gode venner og familie.
|
|
|
#38 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiring30-årsdagen min ble en rar dag.
|
|
|
#40 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringVi giftet oss 2 uker før jeg ble 30 år, så ingen fest her. Skal ha et skikkelig 40-års lag når den dagen kommer.
|
![]() |
|
|