Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Fritt vilt

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 23:23   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritt vilt

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Har du sett Wolf Creek? Jeg vet at ikke alle liker den, og hele filmen er ikke like velykket, men jeg syns den langsomme oppbygningen, og den hensynsløse brutaliteten, var meget godt gjennomført. Som bonus hadde jeg tenåringsjenter på raden foran meg i kinosalen, og de visste definitivt ikke hva de hadde gått for å se .

Ben "Not a knife" Murphy

Nei den har jeg ikke sett, sjekket opp traileren nå og den ser jo bra ut den.
Tviler på at det er den typen skrekkfilm jeg hungrer etter, har sett litt for mye sånt i det siste (Motorsagmassakren, The hills have eyes osv), og føler det går mye i det samme hele tiden. Men den skal absolutt sees.

Gammel 30-10-06, 02:15   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor noen vil bli skremt. Jeg har alt for god fantasi til å se skumle ting - da kan jeg plutselig ikke være hjemme alene mer, eller legge meg i et mørkt rom. Jeg har sett en del skrekkfilmer i mitt liv, men med akkurat så langt mellomrom mellom hver at jeg glemmer at jeg lovet meg selv å aldri utsette meg selv for slikt igjen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 11:16   #23
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor noen vil bli skremt.

Å like å bli skremt ser ut til å være en ganske universiell greie da. Det er jo ikke uvanlig at små barn hviner av fryd om man plutselig stikker hodet frem og sier "Bø!", og de ber gjerne om å bli skremt en gang til. Skrekkfilm og skumle dataspill gir jo mye av det samme kicket. Blir det for skummelt begynner riktignok barn gjerne å gråte, mens en voksen kanskje heller lover seg selv å aldri se en skrekkfilm igjen . Men som du selv sier: Du lar deg lure igjen da, så trangen til å bli skremt ser jo ut til å være til stede likevel

(Nå er naturligvis god skrekkfilm mye mer enn bare effekter man skvetter og blir skremt av, men det er en annen diskusjon).

Ben "wait for it! wait for it! wait for it! BOO! " Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:52   #24
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Vet dette er en gammel tråd, men jeg lette etter nettopp en tråd om denne filmen for å blåse ut min begeistring.
Jeg har i kveld sett Fritt Vilt for første gang, og jeg skal ærlig innrømme at dører og vinduer ble sjekket en ekstra gang etterpå.
Fyttirakkern altså.

Gode skuespillere, fantastisk lyssetting, norsk ødemark, forlatt hotell, fem ungdommer hvorav en skadet, gærning med hakke - perfekt, akkurat slik jeg liker dem.

Nå ser jeg frem til oppfølgeren!

Gammel 10-10-08, 10:37   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppfølgeren har premiére på kino i kveld.
Jeg skal ikke gå da, har ingen venner som kan dra. Men jeg skal se den neste helg, tror jeg. Eller til uka. Særlig skummelt er det jo ikke, men en god thriller.

Gammel 10-10-08, 10:40   #26
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Filmpolitiet i PeTre likte den, og han pleier å ha omtrent samme smak som meg.
Så nå gleder jeg meg enda mer!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.