Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Fritt vilt

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 17:21   #1
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Fritt vilt

Dere som ikke har sett den, har bare en ting å si: se den. Beste skrekk/adrenalin filmen på lenge!

Noen andre som har sett den?

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:38   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fritt Villt

Har ikke sett den enda men gleder meg til å se den da den virker bra, det lille jeg har hørt om den og det lille klippet jeg har sett fra den.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:42   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fritt Villt

Her er anmeldelse av den. Jeg skal ikke se den igjen

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:49   #4
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Fritt Villt

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Her er anmeldelse av den. Jeg skal ikke se den igjen

Ei i salen ved siden av oss hylte og hylte. holdt på å le meg i hjel av henne. Men den var knall bra.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 18:25   #5
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fritt Villt

Må se!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 18:28   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritt vilt

Jeg har kjempelyst å se denne, men tviler på at den er så skummel. Slashere er aldri skumle synes jeg. Kanskje litt nervepirrende, men ikke nifst.
Jeg savner en skikkelig god grøsser, en film jeg blir HELT satt ut av i redsel. :sutre:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 18:57   #7
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fritt vilt

Jeg MÅ se den da! Gleder meg Håper den er bedre enn Villmark....ble veldig skuffet over den....hadde ordnet meg med pute til å ha foran øynene og greier, men den var jo ikke skummel i det heletatt

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:03   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritt vilt

Jeg har sett den, jeg syntes den var ganske bra. Flinke skuespillere og fint laget. Men jeg mistet ikke akkurat nattesøvnen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:04   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritt vilt

Ja, Villmark var jo mer kjedelig enn Dagsrevyen på en god dag.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:05   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fritt vilt

Eh. Villmark kjedelig, ja? Da våger nok ikke JEG å se denne filmen.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:05   #11
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fritt vilt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, Villmark var jo mer kjedelig enn Dagsrevyen på en god dag.

Hadde hørt så mye om at denne filmen var sååååååå skummel....kjedelige greier..

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:09   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritt vilt

Dere som er livredde grøssere, kan dere sende litt skremsels-vibber til meg? Jeg misunner dere så INDERLIG!!! Det er vel nettopp derfor man SER grøssere, for å bli skremt? Dere som ikke tør, dere er jo mega-heldige!

Jeg blir nesten aldri redd lenger. Har sett alt av grøssere siden jeg var 3-4 år gammel (ja, uansvarlige foreldre - jeg så Poltergeist som 4-åring) og er så herdet at det er irriterende!

Jeg blir mest skremt av asiatiske grøssere da, DE kan lage skrekk!! Nå kommer snart Grudge 2 (jeg har den japanske på dvd, den var jævlig, men dette er en helt annen film) på kino, den skal jeg se!

Håper jeg blir innlagt på psykiatrisk denne gangen. Jeg SKAL bli skremt livet av, JEG SKAL JEG SKAL JEG SKAL!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:10   #13
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fritt vilt

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Hadde hørt så mye om at denne filmen var sååååååå skummel....kjedelige greier..

Den var grusom!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:15   #14
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fritt vilt

Helt enig med Iset. Skulle gjerne ha blitt skremt av skumle filmer... Har funnet ut at den beste måten å få "kick" på, er å sitte sammen med noen som blir skremt og som hopper når de blir skremt.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:25   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritt vilt

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Helt enig med Iset. Skulle gjerne ha blitt skremt av skumle filmer... Har funnet ut at den beste måten å få "kick" på, er å sitte sammen med noen som blir skremt og som hopper når de blir skremt.

Jaa! Eller som jeg gjør, skrur av alt lyset, trekker for gardinene så det blir heelt mørkt. Så har jeg lyden på ganske høyt volum, gjerne hjemmekinoen på så lydene går rundt i hele rommet, bak meg og overalt, og sitter i sofaen med pledd rundt meg. Nå skal vi få oss 42" plasma-tv, og da blir det jo enda litt skumlere (nå har vi 32" widescreen).

DA blir det straks mye verre. Iallefall når jeg er helt alene hjemme.Så The Eye og Shutter helt alene i mørket, tror det var da jeg ble ødelagt i hjernen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:08   #16
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fritt vilt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jaa! Eller som jeg gjør, skrur av alt lyset, trekker for gardinene så det blir heelt mørkt. Så har jeg lyden på ganske høyt volum, gjerne hjemmekinoen på så lydene går rundt i hele rommet, bak meg og overalt, og sitter i sofaen med pledd rundt meg. Nå skal vi få oss 42" plasma-tv, og da blir det jo enda litt skumlere (nå har vi 32" widescreen).

DA blir det straks mye verre. Iallefall når jeg er helt alene hjemme.Så The Eye og Shutter helt alene i mørket, tror det var da jeg ble ødelagt i hjernen.

Vil også ha stooor tv. Men gubben vil ikke ha. (Rare gubben...)

Kjenner jeg er litt mer lettskremt når det er mørketid (helt mørkt ute) og jeg er alene hjemme med ungene. Men så må jeg si at det er bekkmørkt ute her, ingen gatelys og 1,5 km til nærmeste nabo. (Og et gammelt hus med masse lyder.)


Sist redigert av Silence : 29-10-06 kl 20:09. Årsak: komma....
Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:20   #17
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritt vilt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Håper jeg blir innlagt på psykiatrisk denne gangen. Jeg SKAL bli skremt livet av, JEG SKAL JEG SKAL JEG SKAL!

Iset; du er mentalt forstyrret.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:48   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritt vilt

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Iset; du er mentalt forstyrret.

Ikke nok.
Enda.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:50   #19
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fritt vilt

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Dere som ikke har sett den, har bare en ting å si: se den. Beste skrekk/adrenalin filmen på lenge!

Noen andre som har sett den?


Har sett den å den var ikke verd 85 kr eller ikke verd å hete skrekkfilm ...
Dårligste skrekkfilmen jeg har sett på lenge, vil si det var mere en romantisk komedie...
Hihi
Skrekk var det værtfall ikke mye av.

Hadde heldigvis ikke så store forventninger til den, den er jo norsk....
Men veldig finke skuespillere

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:19   #20
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fritt vilt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg savner en skikkelig god grøsser

Har du sett Wolf Creek? Jeg vet at ikke alle liker den, og hele filmen er ikke like velykket, men jeg syns den langsomme oppbygningen, og den hensynsløse brutaliteten, var meget godt gjennomført. Som bonus hadde jeg tenåringsjenter på raden foran meg i kinosalen, og de visste definitivt ikke hva de hadde gått for å se .

Ben "Not a knife" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no