Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skal jeg beholde dette nicket eller bytte?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvilket nick skal jeg ha?
Honda 21 33,87%
Marianne 22 35,48%
TypeR 1 1,61%
Annet? 5 8,06%
Dustepoll 13 20,97%
Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-08, 11:31   #21
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg beholde dette nicket eller bytte?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Den var det virkelig klasse over Berglijot.

Ja, det var jo egentlig det da. Du vet bakgrunnshistorien, ikke sant? Uansett forklarer jeg for ikke-invidde:

Da de skulle lansere den minste og nyeste Hondamodellen i Europa så klarte Honda å kalle den "Honda Fitta". Helt sant. Med slogan "Small on the outside; big on the inside" til og med Det er jo en helt festlig historie. Den ble altså hetende Honda Jazz da de i siste liten oppdaget tabben.

Derfor er det jo litt morsomt å mobbe Marianne-Honda-Elsker med akkurat det navnet. Synes jeg ihvertfall.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 11:36   #22
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, det var jo egentlig det da. Du vet bakgrunnshistorien, ikke sant? Uansett forklarer jeg for ikke-invidde:

Da de skulle lansere den minste og nyeste Hondamodellen i Europa så klarte Honda å kalle den "Honda Fitta". Helt sant. Med slogan "Small on the outside; big on the inside" til og med Det er jo en helt festlig historie. Den ble altså hetende Honda Jazz da de i siste liten oppdaget tabben.

Derfor er det jo litt morsomt å mobbe Marianne-Honda-Elsker med akkurat det navnet. Synes jeg ihvertfall.

Nei de ble faktisk lasert med honda fitta i Japan og var først når den skulle til europa de fant ut at det måtte byttes navn.
Sa en kompis som jobber på Honda Norge

Gammel 25-02-08, 11:40   #23
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg kjente til bakgrunnshistorien og synes fortsatt Berglijot var vulgær.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 11:49   #24
Albertine
Passiv

Standard

Enig.

Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 11:55   #25
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva var egentlig galt med Marianne?

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 12:08   #26
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Hva var egentlig galt med Marianne?

Kjedelig

Heter det på "alle" forum

Gammel 25-02-08, 12:34   #27
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg leste ikke hele tråden før jeg svarte, men det ser jeg jo i ettertid at jeg burde gjort. Jeg siktet ikke på hverken biler eller noe annet, bare til vinglingen din, MariHonda.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 12:40   #28
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg leste ikke hele tråden før jeg svarte, men det ser jeg jo i ettertid at jeg burde gjort. Jeg siktet ikke på hverken biler eller noe annet, bare til vinglingen din, MariHonda.

Ikke vingling, men var bare ikke sikker på at nicket passet. Fr jeg hadde jo ikke "søkt" om hvilket nick jeg skulle ha, fikk bare ett

Gammel 25-02-08, 13:00   #29
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sånt kan skje den beste, har jeg hørt. *Peker på tittel*

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:52   #30
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg heter vinglepetter og er egentlig ganske vinglete, eller jo jeg er veldig vinglete tror jeg....

Gammel 25-02-08, 15:16   #31
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Beklager. Jeg ante ikke at vi hadde sarte sjeler her.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 15:39   #32
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Sånt kan skje den beste, har jeg hørt. *Peker på tittel*

Joda vet jo det, men du fik jo tilbake ditt egentlige brukernavn

Men jeg skal være Honda jeg.

Så får dere bare ha det artig på min bekostning.
For jeg er nemmelig verdens beste motor merke, verdens beste snøræs, og så lager jeg verdens kuleste biler

Og så er jeg litt mere selvgod som Honda en som Marianne

Gammel 25-02-08, 17:23   #33
Albertine
Passiv

Standard

Men du kan bytte tilbake om du vil, eller velge noe annet. Du velger selv.

Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:39   #34
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Men du kan bytte tilbake om du vil, eller velge noe annet. Du velger selv.

Neida. Går bra blitt vant med det

Dessuten har Honda ledet før Marianne i hele dag hehe

Gammel 25-02-08, 20:49   #35
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes MariHonda var fint jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:59   #36
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes i grunnen Honda var morsomt på deg, bilgal som du er.

Historien om Honda Fitta er jo artig, men å ta det som nick tror jeg ikke jeg hadde giddet. Visste dere forresten at det ikke finnes Opel ascona i Portugal pga samme problemstilling?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 13:24   #37
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg synes at du skal hete Vinglefitte.

Neimen Berglijot, da!

Jeg trodde ikke du kunne sånne ord, jeg.

Gammel 27-02-08, 07:43   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Neimen Berglijot, da!

Jeg trodde ikke du kunne sånne ord, jeg.

Jeg er anvendelig i de fleste settinger.

Gammel 27-02-08, 08:10   #39
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg er anvendelig i de fleste settinger.

Ja, jøss, det får en si! :holder fast i bordkanten og prøver å få munnen igjen:

Gammel 27-02-08, 08:12   #40
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Du må nok bare innse at du har vært for snever med tanke på hvilken bås du har puttet meg i.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.