Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skal jeg beholde dette nicket eller bytte?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvilket nick skal jeg ha?
Honda 21 33,87%
Marianne 22 35,48%
TypeR 1 1,61%
Annet? 5 8,06%
Dustepoll 13 20,97%
Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-08, 22:30   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Skal jeg beholde dette nicket eller bytte?

Jah noen skiftet jo nicket mitt i går . Men jeg vet nå ikke helt...

Beholde?
Skifte tilbake til Marianne eller skifte til det HP mente:"TypeR"

Gammel 24-02-08, 22:31   #2
tiril
Passiv

Standard

Sv: Skal jeg beholde dette nicket eller bytte?

Marianne er bra

Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 22:31   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I beste Hondastil: Din vinglejazz.

Gammel 24-02-08, 22:33   #4
Albertine
Passiv

Standard

Du må ikke gå sånn på Accord med deg selv, vet du.

Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 22:33   #5
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Behold Honda!

Ina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 22:33   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

I beste Hondastil: Din vinglejazz.

Å det hadde vært dødskult.
En Jazz TypeR

Eller da på japansk
"Fitte TypeR"

Gammel 24-02-08, 22:37   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes at du skal hete Vinglefitte.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 22:42   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Du må ikke gå sånn på Accord med deg selv, vet du.

Din feil

Gammel 24-02-08, 23:06   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Bilen het vel Honda Fitta, så da må Marianne nye nick bli VingleFitta. Utmerket.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 23:11   #10
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Bilen het vel Honda Fitta, så da må Marianne nye nick bli VingleFitta. Utmerket.

Enig!
Dette ble jo nesten enstemmig vedtatt så da var det avgjort Marianne. Ditt nye nick er VingleFitta. Case closed. Neeeext!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 23:56   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg hadde beholdt Honda jeg.

Gammel 24-02-08, 23:57   #12
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 06:32   #13
Nebbia
Passiv

Standard

Vinglefitte eller VingleFitta er vel begge i overkant vulgære. Hvis du ønsker at nicket skal referere til fascinasjon for japanske biler og samtidig vise til din upålitelighet (i alle fall i forhold til å beholde et nick), så burde vel Riskoker være dekkende.

Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 07:51   #14
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var det virkelig klasse over Berglijot.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 09:30   #15
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg stemmer for Honda.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 09:58   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

så burde vel Riskoker være dekkende.

Frekk?
HÆ?

Gammel 25-02-08, 10:16   #17
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns du skal hete det du vil og ikke bry deg hva andre mener.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 10:34   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Jeg syns du skal hete det du vil og ikke bry deg hva andre mener.

Joda,men jeg klarer ikke å finne ut om jeg skal bytte tilbake til Marianne eller beholde Honda

Gammel 25-02-08, 10:35   #19
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Bytt til Vinglepetra.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 10:50   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Bytt til Vinglepetra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.