|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Kalendergaver
Og vips var 22 kalendergaver innkjøpt. Genialt tips!
|
|
|
#2 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KalendergaverHer var det mange gode tips.
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: KalendergaverI år har jeg kjøpt Rorri med masse biler og figurer, og delt opp slik at de får en bil hver en dag, og så en figur hver f.eks neste dag. Det fulgte med en cd også i den pakka, så den ligger også i en pakke. Den må vi se på sammen. |
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KalendergaverJeg lurer på om jeg klarer å få mine barn med på å gi bort ting istedenfor å få. På en eller annen måte. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: KalendergaverJeg syns det er så koselig å pusle med kalendergavene. Vesla har arvet en julekalender som min oldemor broderte til min pappa i sin tid. Jeg hadde den også da jeg var liten, og det er så koselig å ta den frem til Vesla nå. Hun fikk pakker på den for første gang i fjor.
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: KalendergaverJulepynt, ja, det hadde jeg litt av i kalenderen i fjor.
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: KalendergaverPoden får julepynt hvert år, en fin liten glasskule som jeg kjøper på Julehuset i Drøbak hver sommer. Han får en hver jul, så når han blir stor gutt med eget juletre kan han ha masse fin pynt!
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Denne ideen fikk jeg også av en eller annen på NM. (Deg?), og falt pladask. De har hver sin eske med julepynt, og får en litt ekstra flott ting hver i julekalenderen. I tillegg til småting de har fått ellers, blant annet noen danske nydelige gullting som de fikk til lillesøster sin dåp.
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#12 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KalendergaverVi kommer nok til å kjøpe en stor legoeske og dele opp i 24 biter. Jeg orker ikke tanken på 24 mer eller mindre unyttige greier. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Vi har sparebøsse hjemme. Iblant gir jeg vesla noen mynter hun kan putte på. Rett som det er er svaret "nei takk" til pengene. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lille tyrann
Hvor: Oslo
Sv: KalendergaverDatteren vår fikk "Den sorte dame" til bursdagen sin. Vi har kjøpt flere Sabeltann-figurer til henne, og de skal brukes i kalenderen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: KalendergaverInspirert av Kasias kunstboktråd, og siden tiden begynner å renne ut, kanskje et lite fotoalbum i kortstørrelse og 24 kunstkort fra museumsbutikker kan være en overkommelig i-siste-liten løsning? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Eeh. Kan mor få det samme?
|
|
|
#18 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: KalendergaverSiden jeg har 3 barn og alle 3 får en litan pakke hverdag, innrmmer jeg at det blir litt godt i kalenderen.
|
|
|
#19 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: KalendergaverVi har snakket en stund om at guttungen skal få Lego (duplo)- dyrehagen i julegave. Han elsker å leke med den i barnehagen i den grad han slipper til.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#20 |
|
My hips don't lie
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: KalendergaverVi har stort sett bare hatt sjokoladekalendere vi til unga, og en som de åpner til nrk barne-tv, og til det som går på tv-2. |
|
|
|
![]() |
|
|