|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Nå er ungene bare hjemme annhver helg så når dem er hjemme så spiser dem sammens med oss, dem spiser også sammens med faren når dem er hos han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Vi spiser middag samlet hele uka. Lenge holdt vi på sen middag utene ungene på lørdagskveldene, men nå er ungene så store at de sjelden er i seng før nærmere ni i helgene. Da blir det for sent å spise etter at de har lagt seg, synes jeg
![]() |
#23 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Vi spiser middag rundt 17.00 hver dag. På lørdagene er det grøt, og så lager jeg og mannen noen godt sammen i 21.00 tiden og da er barna i seng.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Mini spiser aldri med oss om kveldene i helgene, men storepoden på 9 gjør stort sett det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Da guttene var mindre spiste ofte vi voksne middag senere på lørdager. Da gjerne noe som de ikke ville ha likevel. Nå den siste tiden har vi spist rett før barnetv-tid. Likevel hender det ofte at vi ikke spiser det samme
![]() |
#26 |
I farta!!
|
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Fredag er ungene litt lenger oppe og me et som regel pizza.
![]() |
#27 |
Borte
|
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Vi spiser i 18-19-tiden i helgen, og da spiser vi sammen alle tre. Det er veldig sjelden jeg lager middag til bare meg og mannen hvis Vesla er hjemme.
![]() |
#28 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Ja, vi spiser alltid sammen.
![]() |
#29 |
Come what may...
|
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Vi spiser middag samme tid hele uken. Ungene er så vandte med å legge seg tidlig. Så det hadde bare blitt tull og vas.
![]() |
#30 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Vi spiser middag sammen i helgen også. Vi voksne har ofte ost, spekemat og vin eller ale om kvelden, men ikke egen voksenmiddag.
![]() |
#31 |
"De"
|
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Ja. Eldstemann er alltid med i helgene. NOEN ganger minsten også, men hun er stort sett så kveldstrøtt at hun ikke orker.
![]() |
#32 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Vi spiser middag sammen hver dag, hele uken. Jeg har faktisk ikke samvittighet til å lage ordentlig god mat etter at ungene er i seng, de liker da god mat de også. De helgene vi ikke har ungene lager vi noe de minste ikke tåler.
![]() |
#33 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Vi spiser alle former for måltid sammen. Vi har sjelden noe som ikke alle liker. Da har vi i så fall noe godt de liker også. Ungene legger seg som regel i 20.30-21.30 tida. Vi har sjelden middag senere enn 18. Sist redigert av Dronningen : 10-03-08 kl 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Fredag bruker vi ofte å ha middag i vanlig tid, turbo er ikke bestandig sulten,med at de ofte er på tur fredager.
![]() |
#35 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?På lørdag spiser vi gjerne etter barne Tv og da legger vi minsten, men storesøster spiser sammen med oss. Hun synes det er veldig stas å spise i stua. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?PÅ fredager spiser vi til vanlig middagstid, normalt sett på lørdager spiser vi rundt barnetv og søndag spiser vi litt tidligere enn hverdager. Skrev normalt sett på lørdager, for det hender at jeg og mannen spiser etter de er lagt. Og de gangene nyyyter jeg maten i stillhet og ro. Da har de gjerne vært hos besteforeldrene og spist der, eller at de har fått hvert sitt middagsglass tidligere på dagen. :av og til lat på lørdager:
![]() |
#37 |
Nå også i farger
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?
Signerer. Dessuten syns jeg det er veldig deilig å få middagen unna til de 2 yngste er i seng, for da rett og slett å nyte kvelden videre (uten kjøkkenarbeide). |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Borte
|
![]() Sv: Spiser ungene sen middag sammen med de voksne i helgene?Jeg tror aldri det kunne falt meg inn å få dårlig samvittighet av å lage en deilig middag til bare meg og mannen etter Veslas leggetid. Vi er da mennesker med behov for egentid og egenpleie, for ikke å snakke om pleie av parforholdet. Det er da en fin investering i hverdagen at vi gjør litt stas på oss voksne en gang i blant. Veslas behov surrer det jo alltid tanker om, og veldig mye av det vi driver med på fritiden er lagt opp for å inkludere henne og glede henne. Men jeg kan heldigvis glede meg selv (og mannen) uten å få dårlig samvittighet ovefor Vesla også.
![]() |
#39 |
I farta!!
|
Samme her. Eg og mannen koser oss veldig med "vår" mat kvar lørdagskveld. Vår kosekveld. Ungane får sin yndlingsrett på dagen så ikkje synd på dei.
![]() |
#40 |
ekstremt trøtt
|
m
![]() |
|
|