|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kinosirkel: Sweeney Todd, diskusjonstråd
Jeg skjønte det ganske tidlig, men jeg hadde likevel stor sympati for henne. The things we do for love, osv.
![]() |
#22 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Sv: Kinosirkel: Sweeney Todd, diskusjonstrådFilmen får nok ikke noen 6'er hos meg men jeg liker Tim Burton, jhonny depp og helena bonham carter er noen av favorittskuespillerne mine. Jeg er også en sucker for musicaler. Nei jeg likte den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Kinosirkel: Sweeney Todd, diskusjonstråd
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kinosirkel: Sweeney Todd, diskusjonstrådDet er en ganske ny opplevelse å være så i utakt med folk jeg vanligvis deler filmsmak med. Litt spennende.
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
Haha, Sleepy Hollow er den TIm Burton-filmen jeg liker dårligst.
Jeg tror heller ikke Edward Scissorhands har evnen til å bli så hatefull og sulten på hevn, men hadde han hatt det i seg, hadde han nok blitt Sweeney Todd.
Haha, sambo og jeg også! I kor pekte vi på skjermen og sa haha!
![]() |
#27 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Er Giles med
![]() |
#28 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Akkurat ute fra filmen, og med en klump i magen. Jeg må tenke litt, men magefølelsen var da altså klumpete. Jeg er litt sart og tander i forhold til blod, og selv om jeg skjønte at det ikke var på ordentlig, |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kinosirkel: Sweeney Todd, diskusjonstrådDet er litt vanskelig å sette fingeren på, men han våger på en måte å dra det litt lenger, han tør å bare være slem, ikke ha happy ending og ikke være så finpusset. Alt blodet er veldig "uamerikansk" også, selv om amerikanere elsker gore og splat.
![]() |
Emneord |
film, johnny depp, kinosirkel, sweeney todd, tim burton |
|
|