|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan starter du dagen din?Med et sukk halv seks; "skal du ikke sove lenger i dag heller ..." Eventulet sier jeg "åååÅÅÅÅÅ!" fordi jeg er møkka lei av å høre på den frydefulle hvininga hennes så innmari tidlig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Hvordan starter du dagen din?Jeg er alltid en smule gretten når jeg våkner,og ønsker å være mest mulig i fred mens jeg får på meg klærne,sminken og drukket et glass juice. DA kan folk snakke til meg |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan starter du dagen din?Blir vekket av poden. Plasserer han foran tv med en brødskive og litt drikke (dårligmorTM) mens jeg selv dusjer. Gjør meg stortsett helt ferdig på badet og drikker en kopp te og spiser kanskje litt, før jeg går å kler på poden og vi drar avgårde. De dagene jeg skal lese hjemme dropper jeg badet til han er levert i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan starter du dagen din?Jeg står opp etter å snoozet et par-ti ganger. Ungene har sin egen vekkerklokke og står opp like etter meg. Jeg hopper i treningsklær og lar ungene kle seg selv samtidig på badet. Hjelper jentungen med håret mens far lager frokost og niste. Ungene og far spiser frokost, jeg stikker av på sykkelen og dusjer etter en liten halvtimes rask sykkeltur. Frokost på jobb.
|
|
|
|
#5 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvordan starter du dagen din?River meg opp av sengen i 7-tiden. Gir lille mat og steller han mens eldste ser barnetv og spiser enkel frokost. Så lager jeg meg en kopp kaffe og kler meg før jeg steller og kler eldste. Så spiser jeg frokost mens jeg slapper av litt foran data. Deretter starter påkledning, også er vi ute av døren ca 9-9.30.
|
|
|
#6 |
|
både her og der
|
Sv: Hvordan starter du dagen din?Jeg står opp først ca. 06.30, steller meg på badet, og går på kjøkkenet for å setter over kaffen. Vekker ungene, finner fram klær, hjelper lillesøster med å våkne/stå opp (hun er svært trøtt om morgenen), lager frokost til ungene, hiver i meg kaffe og et par brødskiver, også er det tannpuss før jeg drar av gårde på jobb. Mannen får ungene av sted til skolen og leverer lillesøster i barnehagen de dagene jeg begynner tidlig (og det er stort sett hver dag).
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvordan starter du dagen din?Vekkerklokken ringer kl. 0550 og mannen står opp. Hvis mannen har endt opp hos den unge mannen så står jeg opp og lister meg inn på rommet til barnet for å vekke mannen og forhåpentligvis ikke vekke barnet (men som regel våkner barnet eller så er han allerede våken). Så går jeg og legger meg igjen mens mannen sørger for at barnet er aktivisert lenge nok til at han kan dusje. Når mannen er ren & pen så vekkes jeg ca. kl. 0610 og når jeg er ren, pen & påkledd så får jeg frokost på sengen kl. 0635 som jeg spiser mens jeg atter en gang ligger under dynen (
|
|
|
#8 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvordan starter du dagen din?De dagene vi kan sove lenge vekker ungene meg klokken 06 og lurer på om det er lenge til det er mat og barnetv. De dagene vi må ut av døren må jeg slite to trøtte og sure unger opp av sengen.
|
|
|
#9 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan starter du dagen din?Våkner hver morgen av en av ungene, gjerne i 06.30 tiden. Da er det pupp i senga før vi drar oss inn på badet. Steller ungene, sender de inn på storebror sitt rom for å leke. Så kan jeg stelle meg og ordner deretter på rommene vi har sovet i. Frokost ca 1 time etter vi har våknet.
|
|
|
#10 |
|
*_*
|
Sv: Hvordan starter du dagen din?Jeg spretter opp av senga i ett eneste stort byks, stiller meg midt i leiligheten og hyler: HER BLIR DET LIV -RAI RAI! Da våkner mannen og begynner på første vers: "Endelig vart det helg/ har findressen klar og ei nyvaska skjort/ Her e inga tid å mest'/ om uka går seint så går helga alt for fort."
|
|
|
|
#11 |
|
Tatt på
|
Sv: Hvordan starter du dagen din?Dagene starter som regel med at jeg åpner det ene øyelokket for å se om det stemmer at Lille er våken. De siste dagene har klokka vært ca. 6.30 og jeg er i koma. Hun løftes opp av sin seng og enten får hun pupp med en gang eller så legges hun ned ved siden av meg og jeg håper hun kan sove litt til. Av og til gjør hun det og av og til ikke. Da er det bare å stå opp, ta morgenstellet på henne. Legger henne på teppet hennes så hun kan leke, går så på badet for å vaske meg selv. Lager og spiser frokost mens jeg leser FP. Etter det tar vi dagen som den kommer med pupping, soving, trilleturer, leking og besøk. Ganske deilig å være i permisjon
|
|
|
#12 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Hvordan starter du dagen din?Stort sett starter dagen med sms fra folk på jobben som melder seg syke. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Rather Unfriendly
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Sv: Hvordan starter du dagen din?
Hva i all verden??? Sender de sms til deg fordi du skal finne vikar for dem da...? Aldri hørt om SMS som tillatt sykemeldings middel før
|
|
|
#14 |
|
Originala
|
Sv: Hvordan starter du dagen din?Nå er jeg i permisjon, og det muliggjør litt latere morgener. Men jeg synes jeg fortjener det når jeg ammer om natta. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvordan starter du dagen din?Uten mann hjemme: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan starter du dagen din?Klokken ringer 06.00, jeg snoozer. Klokken ringer 06.10, jeg snoozer igjen. Klokka på mobilen ringer 06.15, jeg snoozer den også.
|
|
|
|
#17 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvordan starter du dagen din?Pang sier det i rommet. Da går smokken i gulvet, og klokken er ca 07.00.
|
|
|
#18 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan starter du dagen din?rajraj:
|
|
|
|
#19 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvordan starter du dagen din?rajraj: Mer! Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan resten av livet i en DDE-musikal arter seg. |
|
|
|
![]() |
|
|