Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er du god på parkering?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-08, 13:23   #1
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Kan du rygge ved hjelp av speil?
-Selvsagt, jeg bruker kun speil

Kan du lukeparkere?
-Jepp, og har blitt ganske god egentlig.

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?
-Jeg har alltid vært veldig glad i å kjøre bil, men ikke veldig lange avstander,
da jeg tidvis har slitt med ekstrem trøtthet når jeg kjører.

Gammel 20-03-08, 13:29   #2
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg rygger ved bruk av speil, lukeparkerer helt greit også.

Jeg har aldri skjønt at det skal være så vanskelig å lukeparkere jeg, hva er liksom problemet?

Nå bor ikke vi i byen på noen måte, men vi må da lukeparkere lell på landet innimellom også

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 13:42   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en racer på parkering, både vanlig og luke. Etter mange år i hj.spl og tusenvis av parkeringer tror jeg nesten jeg kan få bilen inn hvor som helst.

Jeg liker ikke å kjøre bil på langkjøring, men i byen og andre steder er det helt greit.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 13:50   #4
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker sjelden speilet når jeg rygger, snur meg mest, men jeg får det til.

Jeg er håpløs på lukeparkering, og prøver så godt det lar seg gjøre å unngå det.

Bortsett fra det anser jeg meg selv som en dyktig sjåfør, og jeg liker generelt å kjøre bil - sett bort fra dager på vinteren med pyton føre da.

Gammel 31-08-08, 00:45   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Er skikkelig bilglad; kan rygge både med og uten speil...men luke er ikke min greie! Men jeg får det til altså; jeg må bare ta bilde og dokumentere det på sms til mannen hver gang - sååå stolt! *knegg*

Gammel 01-09-08, 11:25   #6
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan du rygge ved hjelp av speil? Jeg gjør det flere ganger hver dag.

Kan du lukeparkere? Ja. Erfaring hjelper. Jeg lukeparkerte mye de første par årene jeg hadde lappen. Så mistet jeg vanen, men den har jeg opparbeidet igjen.

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde? Jeg er glad i å kjøre. Og er blitt mye flinkere med forbikjøring etter 2 års kjøring i England. Må da si at etter to nestenulykker på SmartClub på fredag, så kjører jeg nok ikke dit alene igjen - mennene som kjører dit på dagtid er skumle!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 13:10   #7
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg kan rygge ved hjelp av speil.

Lukeparkering kunne jeg ikke når jeg kjørte en liten Ford, ikke når jeg kjørte en liten Opel, men nå når jeg kjører Volvo v70 så kan jeg det. Er ikke så glad i det, men gjør det når det er det som passer best.

Jeg er egentlig ikke så glad i å kjøre bil, men er glad i uavhengigheten det gir meg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 16:32   #8
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg kan lukeparkere og rygge ved hjelp av speil. Var nok flinkere til å lukeparkere da jeg bodde i sentrum av Oslo, men jeg får nå lirket inn bilen i diverse luker. Synes det er helt ok å kjøre bil, men det er mest mannen som kjører for tiden.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 16:39   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker å kjøre bil, men lukeparkering er jeg ingen racer på. Skylder på manglende trening.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 23:08   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, kan da både lukeparkere og bruke speil. Mini'en får plass overalt, mens det svære Volvo-droget er vanskeligere ja. Må innrømme at jeg ikke velger de minste lukene da, for SÅ stø er jeg ikke i lukeparkeringen min. Blir glatt litt stresset hvis gaten er trang og folk blir stående å vente på at jeg skal komme inn i luken min...

Om jeg er glad i å kjøre bil? Kommer helt an på bilen. Akkurat nå er det digg!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 23:17   #11
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Ja, men ikke dødsgod

Kan du lukeparkere?

Ja, helt konge - en nødvendighet når man bor i sentrum uten fast parkeringsplass

Liker godt å kjøre

Jeg elsker å kjøre bil, og blir sjelden sliten av det

Ja, men veldig lange turer (+6 timer) blir slitsomt, men det er mest gøy, liker best bykjøring.

Gammel 23-03-08, 00:36   #12
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja

Kan du lukeparkere?
Ja - hvis jeg absolutt må, og helst når ingen ser på meg!

Generelt helt nøytral til å kjøre bil. Er det glatt hater jeg det.

Gammel 23-03-08, 02:46   #13
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan lukeparkere. Og jeg kan rygge inn på parkeringsplasser.

Gammel 23-03-08, 03:37   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er faktisk god til å kjøre gil og god på lukparkering.

Liker ikke å kjøre langt fordi jeg har kjørt av veien i 90 kmt en gang.

Bær over med meg. dr7kket endel vin.

Gammel 23-03-08, 07:21   #15
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg er faktisk god til å kjøre gil og god på lukparkering.

Liker ikke å kjøre langt fordi jeg har kjørt av veien i 90 kmt en gang.

Bær over med meg. dr7kket endel vin.

Gammel 23-03-08, 08:23   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en kløpper til å rygge, men jeg er ikke så glad i å lukeparkere. Det handler forøvrig mer om selvtillitt enn evner, for når jeg må, så går det helt greit.

Jeg synes selv jeg generelt er flink til å kjøre bil.

Gammel 23-03-08, 09:29   #17
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en habil rygger og en fantastisk lukeparkerer. Det er en dyd av nødvendighet når man bor midt i Oslo uten garasje. Elers synes jeg det er helt greit å kjøre bil, kjører innimellom en del i forbinnelse med jobben.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 10:35   #18
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Svarene er "ja" og jeg er veldig glad i å kjøre bil.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 12:47   #19
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Og akkurat NÅ husket jeg at jeg postet dette.

Gammel 23-03-08, 13:17   #20
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Jeg er ikke dårlig til å kjøre bil, men har null selvtillit i forhold til bilkjøring og er ofte anspent og stresset. Kjører ikke på ukjente veier og parkerer bare på de enkleste stedene. Så det sier seg selv at jeg elendig på parkering, tør jo aldri å (pr)øve. Kjører bare når jeg absolutt må, og nå i permisjonstiden har det bare blitt 4-5 ganger på 10 mnd. Skulle så gjerne hatt friheten til å kjøre der jeg ville. Å slippe å planlegge og krisemaksimere kjøreruten på forhånd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.