|
|
|
|
#1 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Er du god på parkering?Kan du rygge ved hjelp av speil?
|
|
|
#2 |
|
Einsam
|
Sv: Er du god på parkering?Jeg rygger ved bruk av speil, lukeparkerer helt greit også. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god på parkering?Jeg er en racer på parkering, både vanlig og luke. Etter mange år i hj.spl og tusenvis av parkeringer tror jeg nesten jeg kan få bilen inn hvor som helst. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god på parkering?Jeg bruker sjelden speilet når jeg rygger, snur meg mest, men jeg får det til.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er du god på parkering?Er skikkelig bilglad; kan rygge både med og uten speil...men luke er ikke min greie! Men jeg får det til altså; jeg må bare ta bilde og dokumentere det på sms til mannen hver gang - sååå stolt! *knegg*
|
|
|
#6 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god på parkering?Kan du rygge ved hjelp av speil? Jeg gjør det flere ganger hver dag. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god på parkering?Ja, jeg kan rygge ved hjelp av speil. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
One of These Days
|
Sv: Er du god på parkering?Ja, jeg kan lukeparkere og rygge ved hjelp av speil. Var nok flinkere til å lukeparkere da jeg bodde i sentrum av Oslo, men jeg får nå lirket inn bilen i diverse luker. Synes det er helt ok å kjøre bil, men det er mest mannen som kjører for tiden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er du god på parkering?Ja, kan da både lukeparkere og bruke speil. Mini'en får plass overalt, mens det svære Volvo-droget er vanskeligere ja. Må innrømme at jeg ikke velger de minste lukene da, for SÅ stø er jeg ikke i lukeparkeringen min. Blir glatt litt stresset hvis gaten er trang og folk blir stående å vente på at jeg skal komme inn i luken min...
|
|
|
|
#11 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
|
|
|
#12 |
|
Glad
|
|
|
|
#14 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du god på parkering?Jeg er faktisk god til å kjøre gil og god på lukparkering.
|
|
|
#15 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du god på parkering?
|
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er du god på parkering?Jeg er en kløpper til å rygge, men jeg er ikke så glad i å lukeparkere. Det handler forøvrig mer om selvtillitt enn evner, for når jeg må, så går det helt greit.
|
|
|
#17 |
|
Helt konge
|
Sv: Er du god på parkering?Jeg er en habil rygger og en fantastisk lukeparkerer. Det er en dyd av nødvendighet når man bor midt i Oslo uten garasje. Elers synes jeg det er helt greit å kjøre bil, kjører innimellom en del i forbinnelse med jobben. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god på parkering?Jeg er ikke dårlig til å kjøre bil, men har null selvtillit i forhold til bilkjøring og er ofte anspent og stresset. Kjører ikke på ukjente veier og parkerer bare på de enkleste stedene. Så det sier seg selv at jeg elendig på parkering, tør jo aldri å (pr)øve.
|
![]() |
|
|