Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er du god på parkering?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-08, 09:26   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Er du god på parkering?

Kan du rygge ved hjelp av speil?

Kan du lukeparkere?

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?

Jeg elsker å kjøre bil, og blir sjelden sliten av det

  Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 09:28   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Kan du rygge ved hjelp av speil?
Ja

Kan du lukeparkere?
ehh.. nei, det prøver jeg å unngå.

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?
Jeg liker å kjøre bil, ja. Herlige frihet!

  Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 09:39   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Rygge ved hjelp av speil? Hva skal man ellers gjøre? Det man jo kunne for å kjøre bil?

Jeg kan lukeparkere, men prøver å unngå det, særlig med såpass stor stasjonsvogn som vi har nå.

Jeg liker ikke spesielt godt å kjøre bil. Syns det er skremmende med så mye tungtrafikk og tullekjøring, og har altfor god fantasi når det gjelder hva som kan skje.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 09:53   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg elsker friheten ved å ha lappen og kunne kjøre, men jeg hater selve kjøringen. Har vært involvert i en ulykke som kunne gått svært galt, og har hatt panikk siden det. Folk er sinnssyke i trafikken og jeg blir skikkelig sliten av å sitte og engste meg bak rattet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 10:00   #5
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg elsker å kjøre bil, jeg bruker alltid speilene når jeg rygger og ja, jeg er en racer på lukeparkering.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 10:06   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg kjenner ganske mange, spesielt jenter som IKKE kan rygge etter speilene, så det er ikke en ting man må kunne for å kjøre bil. Om man er GOD til å kjøre bil hvis man ikke mestrer å bruke speil, se det er en helt annen historie. Etter min mening er man ikke det.

  Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 10:22   #7
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Elsker å kjøre bil, rygger med speil og lukeparkerer. Og gruer meg ikke for å kjøre andre steder enn Stockholm, det er en pytonby å finne frem i.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 11:18   #8
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Ja.
Ja.
Liker.

Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 11:24   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Kan du rygge ved hjelp av speil?
Ja

Kan du lukeparkere?
ehh.. nei, det prøver jeg å unngå.

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?
Jeg liker å kjøre bil, ja. Herlige frihet!

Signerer denne.

Og ryggekamera er veldig kjekt å ha.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 11:27   #10
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg kan rygge med speil, men suger skikkelig på lukeparkering. Det på tross av at jeg vanligvis kjører rundt i en bitteliten bil.
Jeg liker å kjøre bil dersom jeg kjører aleine. Med bilen full av familie kan jeg bli bekymret og stresset av trafikken.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 11:47   #11
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Kan du rygge ved hjelp av speil?


Kan du lukeparkere?
Men det er ikke noe jeg gjør hver gang jeg parkerer. Kan jeg unngå det så gjør jeg det. Men har blitt knallgod på det de siste mnd pga dårlig parkeringsmuligheter på skole. Lukeparkere i oppoverbakke er ikke enkelt.

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?
Trives godt i bilen jeg. Kjører ganske mye pga levering og henting av barn i Oslo. Det blir glatt 700km i løpet av en helg.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 11:56   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Kan du rygge ved hjelp av speil?

Ja

Kan du lukeparkere?

Ja, men jeg liker det ikke. Er det ikke noen andre alternativer gjør jeg det selvsagt.

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?

Jeg liker ikke å kjøre bil. Det er et nødvendig onde. Hvis jeg kan velge velger jeg stort sett andre måter å komme meg fram på. Vi har ikke mange busser som passerer her, men jeg kjører ofte til busstasjon, parkerer der og tar bussen videre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:01   #13
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Kan du rygge ved hjelp av speil?

Kan du lukeparkere?

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?

Jeg elsker å kjøre bil, og blir sjelden sliten av det

Ja, jeg kan rygge ved hjelp av speil, ja, jeg kan lukeparkere, og jeg er generelt glad i å kjøre bil.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:04   #14
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Kan du rygge ved hjelp av speil? Ja.

Kan du lukeparkere? Nei, det er jeg dessverre ikke så flink til. Skulle vært flinkere til å øve på det.

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde? Jeg er veldig glad i å kjøre bil.

  Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:04   #15
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg kan rygge vha speil, men lukeparkere er jeg ikke noe god på. Kan ha sammenheng med at jeg aldri gjør det. Hvis jeg må går det greit. Ellers liker jeg å kjøre bil, kjører til jobb hver dag (kollektiv ikke ett alternativ) 4 mil totalt tur/retur, og kjører en del ellers også.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:16   #16
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Kan du rygge ved hjelp av speil?
Ja, selvsagt. Kan man rygge uten å bruke speil?

Kan du lukeparkere?
Jeg liker det ikke men kan med andre biler enn min egen. Å lukeparkere en bil på over 5 meter er ikke så lett. Det vanskeligste er å finne en stor nok luke.

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?
Jeg liker å kjøre bil.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:23   #17
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Kan du rygge ved hjelp av speil?
-Selvsagt, jeg bruker kun speil

Kan du lukeparkere?
-Jepp, og har blitt ganske god egentlig.

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?
-Jeg har alltid vært veldig glad i å kjøre bil, men ikke veldig lange avstander,
da jeg tidvis har slitt med ekstrem trøtthet når jeg kjører.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:29   #18
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg rygger ved bruk av speil, lukeparkerer helt greit også.

Jeg har aldri skjønt at det skal være så vanskelig å lukeparkere jeg, hva er liksom problemet?

Nå bor ikke vi i byen på noen måte, men vi må da lukeparkere lell på landet innimellom også

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:42   #19
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg er en racer på parkering, både vanlig og luke. Etter mange år i hj.spl og tusenvis av parkeringer tror jeg nesten jeg kan få bilen inn hvor som helst.

Jeg liker ikke å kjøre bil på langkjøring, men i byen og andre steder er det helt greit.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:50   #20
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg bruker sjelden speilet når jeg rygger, snur meg mest, men jeg får det til.

Jeg er håpløs på lukeparkering, og prøver så godt det lar seg gjøre å unngå det.

Bortsett fra det anser jeg meg selv som en dyktig sjåfør, og jeg liker generelt å kjøre bil - sett bort fra dager på vinteren med pyton føre da.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no