Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å snakke med fremmede i telefonen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-08, 11:02   #21
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snakke med fremmede i telefonen

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Så lenge du føler slik, så ville jeg i fremtiden vært forsiktig med å gi ut tlfnr, man vet aldri hvordan fremmede folk tenker.

Ta og skriv en hyggelig sms til han hvor du sier det du føler.

Nei tydeligvis så var vi ikke så enig likevel..
Har ikke lidd noen nød av dette altså, men syntes det er merkelig at noen spør om det er ok at de ringer, så ringer de før man rekker og svare, sender masse sms uten å gi den andre tid til å svare osv. En SMULE intenst bare.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 11:35   #22
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde flyktet tvert. "Min" var også slik i begynnelse, men det gikk over til rene forfølgelsen. Det var rett og slett skummelt.

Gammel 24-03-08, 11:36   #23
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg spår at dette ikke er din fremtidige.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 12:26   #24
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Å snakke med fremmede i telefonen

Jeg hadde også vært skeptisk, og jeg liker ikke å snakke i tlf. med fremmede så jeg hadde heller ikke tatt den.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 12:26   #25
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er nok mange intense man kan møte på desverre.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 12:27   #26
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Å snakke med fremmede i telefonen

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg hadde også vært skeptisk, og jeg liker ikke å snakke i tlf. med fremmede så jeg hadde heller ikke tatt den.

Jeg trodde det var litt vanlig å utvise litt høflighet og forsiktighet når det kom til å ringe opp fremmede jenter jeg... jeg er jo tydeligvis ikke den eneste som finner dette ubehagelig.

Gammel 24-03-08, 12:33   #27
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Å snakke med fremmede i telefonen

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg trodde det var litt vanlig å utvise litt høflighet og forsiktighet når det kom til å ringe opp fremmede jenter jeg... jeg er jo tydeligvis ikke den eneste som finner dette ubehagelig.

Som noen påpekte tidligere i tråden; :alarmalarm:

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 12:56   #28
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Går ut fra at du har lært at du ikke skal gi telefonnummeret ditt til fremmede mennesker?

Desperate mennesker, menn og kvinner, har en lei tendens til å oppnå det motsatte av det de ønsker. Nemlig å skremme vekk potensielle kjærester.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 12:59   #29
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du tror ikke du kan ha sendt ut noen signaler på at du ønsker han skal kontakte deg da? Jeg mener, du gir han telefonnummeret ditt, da er det kanskje ikke så rart om han tror det er greit å bruke det?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 13:01   #30
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ikke direkte uvanlig, Joika. Et måte å bli kjent på er ved å skravle, og hvorfor ikke i telefonen. Den er jo oppfunnet og funksjonell og sånn ... Bare pass på at dere har noe igjen å skravle om når (hvis) dere møtes face to face.

Gammel 24-03-08, 13:02   #31
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Du tror ikke du kan ha sendt ut noen signaler på at du ønsker han skal kontakte deg da? Jeg mener, du gir han telefonnummeret ditt, da er det kanskje ikke så rart om han tror det er greit å bruke det?

Jo jeg sa det var ok. Men presiserte at jeg ikke gadd sms'e 24/7 (syntes det er kjedelig å skrive sms.. går så sakte). Og jeg sa også at vi bare skulle ta det på sparket en dag. Dvs jeg oppmuntret ikke til noe mer.
Sa dette i den første smsen jeg svarte med og... så han skjønte det ikke da heller. Jeg er bare ikke interessert i noen "sms/telefon-romanse" med noen jeg ikke vet om jeg liker. Er ikke motivert!

Gammel 24-03-08, 13:03   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo jeg sa det var ok. Men presiserte at jeg ikke gadd sms'e 24/7 (syntes det er kjedelig å skrive sms.. går så sakte). Og jeg sa også at vi bare skulle ta det på sparket en dag. Dvs jeg oppmuntret ikke til noe mer.
Sa dette i den første smsen jeg svarte med og... så han skjønte det ikke da heller. Jeg er bare ikke interessert i noen "sms/telefon-romanse" med noen jeg ikke vet om jeg liker. Er ikke motivert!

Vel, så si det til ham.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 13:04   #33
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er vel ikke direkte uvanlig, Joika. Et måte å bli kjent på er ved å skravle, og hvorfor ikke i telefonen. Den er jo oppfunnet og funksjonell og sånn ... Bare pass på at dere har noe igjen å skravle om når (hvis) dere møtes face to face.

Nemlig.. nei det møtet utgår. Det har blitt en litt merkelig stemning her fordi noen maser så himla mye skjønner du.

Gammel 24-03-08, 13:05   #34
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Vel, så si det til ham.

Har jo det... eller. Jeg har ikke sagt det SÅ i klarttekst. Men han burde skjønne det når jeg ikke svarer pronto og sier jeg ikke er sånn som skriver på telefonen hele tiden og at jeg trodde vi ble enig om å BARE SENDE EEEEEEEEEEEEEENN SMS....
Tror ikke jeg vil date en som er så tjukk i huet.

Gammel 24-03-08, 13:07   #35
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Går ut fra at du har lært at du ikke skal gi telefonnummeret ditt til fremmede mennesker?

Desperate mennesker, menn og kvinner, har en lei tendens til å oppnå det motsatte av det de ønsker. Nemlig å skremme vekk potensielle kjærester.

Hvis jeg ikke skal gi telefonnummeret mitt til noen jeg møter så kommer jeg heller aldri til å bli kjent med noen da. Man snubler ikke over samme person gang på gang her i byen.
Jeg er ikke skremt av dette jeg.. bare skjønner ikke helt at folk ikke kan oppføre seg litt mindre intenst. Er det så vanskelig å la andre få tid til å svare og LITT pusterom. Som de andre sier her.. alarmen går da.

Gammel 24-03-08, 13:11   #36
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Han høres for ivrig ut og ser ut som han tror mer om dette enn det du gjør. Kanskje han har aldri fått telefonnr til noen så han vet ikke helt hvordan han skal oppføre seg?
Men det er nå ikke din jobb å lære han det. Og hint burde han da tatt når noen er kald mot han.
Skjønner jo det er ikke så lett å si rett ut at man ikke vil. Alle har vel problemer med slikt. Du får bare slutte å svare han helt hvis du ikke vil ha noe med han å gjøre. Så tar han nok hinte om en dag eller to. Lykke til, Joika. ;D

Gammel 24-03-08, 13:15   #37
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg husker fortsatt da jeg plutselig fikk ei svær eske i posten fra fyren. :angst:

Nå ble jeg nysgjerrig! Hva var oppi den esken da?

Joika: Jeg hadde bare skrevet: Dette ble litt for instenst for meg, vi dropper det.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 13:27   #38
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jo det... eller. Jeg har ikke sagt det SÅ i klarttekst. Men han burde skjønne det når jeg ikke svarer pronto og sier jeg ikke er sånn som skriver på telefonen hele tiden og at jeg trodde vi ble enig om å BARE SENDE EEEEEEEEEEEEEENN SMS....

Hallo! Han er en mann. Du må stave det til han. Det er ytterst få men som tar hint og "bare skjønner" av seg selv. Hvis du leter etter et slikt intuitivt vesen,- bli lesbisk.

Du burde være ærlig og rett frem med han.

Gammel 24-03-08, 13:29   #39
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hallo! Han er en mann. Du må stave det til han. Det er ytterst få men som tar hint og "bare skjønner" av seg selv. Hvis du leter etter et slikt intuitivt vesen,- bli lesbisk.

Du burde være ærlig og rett frem med han.

Grunnen til at han fikk nummeret mitt var jo at vi var enig om at masing og masse telefon og msn-styr ikke var noe for oss. Hvor mye mer ærlig kan man bli??

Gammel 24-03-08, 13:38   #40
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, der synes jeg faktisk at du var litt urettferdig. Folk er ulike og når du ikke har sagt fra hvordan du vil ha det, synes jeg faktisk det ikke er så rart at han tror at du vil høre fra ham. Du ga ham jo nr ditt frivillig, yes?

Herregud, sånne damer som forventer at alle rundt (i.e. menn) skal skjønne hint og halve sannheter fordi de ikke tør være ærlige, se DET er vel så irriterende. Tjukk i huet...tja...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.