|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
|
Sv: Å snakke med fremmede i telefonen
Nei tydeligvis så var vi ikke så enig likevel.. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenJeg hadde flyktet tvert. "Min" var også slik i begynnelse, men det gikk over til rene forfølgelsen. Det var rett og slett skummelt.
|
|
|
#24 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Å snakke med fremmede i telefonenJeg hadde også vært skeptisk, og jeg liker ikke å snakke i tlf. med fremmede så jeg hadde heller ikke tatt den.
|
|
|
#25 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenDet er nok mange intense man kan møte på desverre. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pauset
|
Sv: Re: Sv: Å snakke med fremmede i telefonen
Jeg trodde det var litt vanlig å utvise litt høflighet og forsiktighet når det kom til å ringe opp fremmede jenter jeg... jeg er jo tydeligvis ikke den eneste som finner dette ubehagelig. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Å snakke med fremmede i telefonen
Som noen påpekte tidligere i tråden; :alarmalarm:
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenGår ut fra at du har lært at du ikke skal gi telefonnummeret ditt til fremmede mennesker? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du tror ikke du kan ha sendt ut noen signaler på at du ønsker han skal kontakte deg da? Jeg mener, du gir han telefonnummeret ditt, da er det kanskje ikke så rart om han tror det er greit å bruke det? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenDet er vel ikke direkte uvanlig, Joika. Et måte å bli kjent på er ved å skravle, og hvorfor ikke i telefonen. Den er jo oppfunnet og funksjonell og sånn ... Bare pass på at dere har noe igjen å skravle om når (hvis) dere møtes face to face.
|
|
|
#31 |
|
Pauset
|
Jo jeg sa det var ok. Men presiserte at jeg ikke gadd sms'e 24/7 (syntes det er kjedelig å skrive sms.. går så sakte). Og jeg sa også at vi bare skulle ta det på sparket en dag. Dvs jeg oppmuntret ikke til noe mer. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Vel, så si det til ham. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Pauset
|
Nemlig.. nei det møtet utgår. Det har blitt en litt merkelig stemning her fordi noen maser så himla mye skjønner du. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Pauset
|
Har jo det... eller. Jeg har ikke sagt det SÅ i klarttekst. Men han burde skjønne det når jeg ikke svarer pronto og sier jeg ikke er sånn som skriver på telefonen hele tiden og at jeg trodde vi ble enig om å BARE SENDE EEEEEEEEEEEEEENN SMS.... |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Pauset
|
Hvis jeg ikke skal gi telefonnummeret mitt til noen jeg møter så kommer jeg heller aldri til å bli kjent med noen da. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Come what may...
|
|
|
|
#37 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Nå ble jeg nysgjerrig! Hva var oppi den esken da? |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Hallo! Han er en mann. Du må stave det til han. Det er ytterst få men som tar hint og "bare skjønner" av seg selv. Hvis du leter etter et slikt intuitivt vesen,- bli lesbisk.
|
|
|
#39 |
|
Pauset
|
Grunnen til at han fikk nummeret mitt var jo at vi var enig om at masing og masse telefon og msn-styr ikke var noe for oss. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Ok, der synes jeg faktisk at du var litt urettferdig. Folk er ulike og når du ikke har sagt fra hvordan du vil ha det, synes jeg faktisk det ikke er så rart at han tror at du vil høre fra ham. Du ga ham jo nr ditt frivillig, yes?
|
![]() |
|
|