|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenSå lenge du føler slik, så ville jeg i fremtiden vært forsiktig med å gi ut tlfnr, man vet aldri hvordan fremmede folk tenker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Å snakke med fremmede i telefonen
Nei tydeligvis så var vi ikke så enig likevel.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Å snakke med fremmede i telefonenJeg hadde også vært skeptisk, og jeg liker ikke å snakke i tlf. med fremmede så jeg hadde heller ikke tatt den.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Re: Sv: Å snakke med fremmede i telefonen
Jeg trodde det var litt vanlig å utvise litt høflighet og forsiktighet når det kom til å ringe opp fremmede jenter jeg... jeg er jo tydeligvis ikke den eneste som finner dette ubehagelig. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenUtfra kvinnlige venner i dårlige forhold, og kjennskap til mine med-menn må jeg si at han utløser et par alarmer her. Sjansen for at hans sosiale antenner og empati er bedre i utviklet andre sammenhenger er ikke overveldene. Om du likevel bestemmer deg for å møte fyren, ikke slipp ham inn i livet ditt selv om han kan utvise sjarm og/eller store trengende bambiøyne. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenJeg hadde flyktet tvert. "Min" var også slik i begynnelse, men det gikk over til rene forfølgelsen. Det var rett og slett skummelt.
|
|
|
#10 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenDet er nok mange intense man kan møte på desverre. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenDet er vel ikke direkte uvanlig, Joika. Et måte å bli kjent på er ved å skravle, og hvorfor ikke i telefonen. Den er jo oppfunnet og funksjonell og sånn ... Bare pass på at dere har noe igjen å skravle om når (hvis) dere møtes face to face.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Nemlig.. nei det møtet utgår. Det har blitt en litt merkelig stemning her fordi noen maser så himla mye skjønner du. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Come what may...
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hehe, jeg ble ringt opp på jobben for en stund siden av en fyr jeg hadde en liten one night stand med, på ferie i Tyskland for 15 (!!) år siden. Han er gift, har barn, og ville bare "høre hvordan det sto til". |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pauset
|
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenJeessess.... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenNei, huff - jeg må innrømme at jeg stempler fyren som desperat - klart: jeg vet jo at du er ei lekker dame, men likevel. Slikt gjør man ikke altså!
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenHan ga opp etter klar tale da. Dvs jeg skrev at jeg ikke var interessert likevel, og da fikk jeg bare to sms etterpå. Den ene var med en gang "ååå så synd".. den andre kom etter noen dager.. " men du.. skulle vi ikke bare ta en kaffe en dag ,osv". Den siste var vel ca sånn som vi hadde avtalt mer. Og det var tydelig at han nå først hadde kommet på det. |
|
|
|
![]() |
|
|