Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barn og realityserier

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 23:11   #21
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og realityserier

Her i huset ser ingen på realityserier, hverken store eller små. Jeg synes det er søple-TV og mine barn får ikke se det på mange år ennå. erkfet:

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 23:23   #22
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

10 åringen har noen ganger sett litt på Farmen.Det går etter leggetid så hun får se halve.
Har ingen problemer med det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 23:41   #23
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Her ser begge to Farmen på lørdagene. Storesøster på 10 følger med, og minstemann på 6 nyter mest det at han får sitte oppe
Mandag og onsdag er det farmen-nekt, for da er det senga som står for tur.

Ut over dette så ser de ikke realityserier.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 12:36   #24
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en 8 åring som er helt betatt av Hannah Montana (han er ekstremt glad i jenter som han sier) bortsett fra det ser han lite på TV. Når barnetv er over er det av meg boksen. Må flire jeg, synes det er bedre han liker pene jenter enn slossing.
Her legger alle barna seg samtidig kl 19.30, hverdag som helg. Reality er det ingen av oss som ser, vi ser generelt lite på TV.

Gammel 28-03-08, 13:00   #25
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Snart 9åringen har vel kun sett farmen noen ganger når hun er hos mormor og morfar. Her i huset følger vi ikke med på farmen. Samt at hun stort sett er i seng kl 20 på hverdagen (hun får ligge å lese lenger).
Fredag er hun oppe litt lenger og ser da enten Showbiz eller Norske talenter og lørdag har hun sett litt på Borettslaget.
I påsken fikk hun også se litt på sykehuset.

Gammel 28-03-08, 13:00   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den dagen mine barn vil se Farmen kommer jeg til å hive ut tv'n.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 13:24   #27
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Den dagen mine barn vil se Farmen kommer jeg til å hive ut tv'n.

Du er en God Mor TM. Jeg hadde hevet ut ungene jeg.

Gammel 28-03-08, 13:36   #28
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns ikke realityprogrammer som Farmen passer særlig godt for barn. Det er klippet slik at det skal se mest mulig intrikat og konfliktfylt ut, folk snakker åpenlyst stygt om hverandre bak hverandres rygg og lyver hverandre opp i fjeset dersom det er noe å vinne på det. Jeg syns ikke jeg er spesiell en gang som finner dette uegnet som underholdning for barn. Jeg syns det er elendig underholdning for voksne også, så jeg har for lengst sluttet å se sånt søppel. Hva andre gjør og tillater barna sine får være opp til dem. Jeg håper iallefall at jeg slipper å se sånt når Vesla blir stor nok til å legge seg etter halv åtte.

Her sier Kasia alt det jeg tenker. Min niåring får ikke se Farmen.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 13:38   #29
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*poff*

Sist redigert av Trois : 05-09-08 kl 11:36.
Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 13:38   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du har et poeng. Det er jo ikke TV'n sin skyld at de eventuelt vil se Farmen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 13:57   #31
Billeba
Aktiv

Billeba sin avatar

Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Jenta mi på åtte følger med på Farmen, men vi ser det alltid sammen. Jeg syns det er helt grei underholdning, og tror ikke hun tar noen skade av det. Har allerede 'oppdaget' at det ikke er likhetstegn mellom 'pen' og 'snill/hyggelig/koselig' - og det syns jeg er en sunn oppdagelse...

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 14:02   #32
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Geez, hadde ikke lest hele tråden, og det lønner seg ikke.
Jeg mente denne som en snappy greie til aC, ikke som en kritikk av de som lar barna se realityserier altså. :unnskyld:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.