|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Barn og realityserierHva får barna se og hvor gamle er de?
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Barn og realityserierEmma digger alt av reality. Og hun får se det. Vi har selvsagt tatt "realitypraten".
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn og realityserier8 åringen min ser farmen. Det har jeg ingen problemer med.
![]() |
#5 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn og realityserierEldste er 11, og jeg ser ingen grunn til at hun skal se alt av reality. Og jeg er megge-mor som heller ikke lar henne se på Hotel Cæsar. Om det kommer i reality-kategorien, så ser hun, Skal vi danse, talentjakten(?) og Idol.
![]() |
#6 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Barn og realityserierDeler av Farmen er opplysende om gårdsdrift i gamle dager. Det er et lærerikt program, og skiller seg ut fra andre realityserier.
![]() |
#7 |
trenger lading
|
![]() Sv: Barn og realityserierOK, så jeg er litt rar da... men jeg syns fortsatt ikke det er noe serie hun skal "følge" fast. Jeg blir vel enda "teitere", så jeg får vel vende meg til det
![]() |
#8 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn og realityserierMine på 10 og 12 ser Farmen. Syns det er helt greit. Syns faktisk det er mye søppel på tv som faktisk er beregna på barn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Barn og realityserierVår åtteåring ser på Farmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
superbruker
|
![]() Sv: Barn og realityserierMin 98-gutt og 00-jente ser av og til på farmen men kun på lørdager. Farmen er ikke en ille realityserie. De liker å se på sykehuset også. Jeg sitter selvsagt sammen med de og forklarer hvis det er behov. Jeg syns at det er bedre at de ser på denne typen ting enn disse fæle tegneseriene.
![]() |
#13 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Barn og realityserierJeg veit at mange i min datters klasse ser på Farmen. Min egen snart 9-åring ser ikke på det. Rett og slett fordi hun bruker å legge seg når det begyner. Men altså, når jeg tenker meg om, hadde det ikke gjort meg noe som helst om hun så på det. Hun har aldri ytret noe ønske om å se på det. I det hele tatt ser hun svært lite på tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Barn og realityserierJeg syns ikke realityprogrammer som Farmen passer særlig godt for barn. Det er klippet slik at det skal se mest mulig intrikat og konfliktfylt ut, folk snakker åpenlyst stygt om hverandre bak hverandres rygg og lyver hverandre opp i fjeset dersom det er noe å vinne på det. Jeg syns ikke jeg er spesiell en gang som finner dette uegnet som underholdning for barn. Jeg syns det er elendig underholdning for voksne også, så jeg har for lengst sluttet å se sånt søppel. Hva andre gjør og tillater barna sine får være opp til dem. Jeg håper iallefall at jeg slipper å se sånt når Vesla blir stor nok til å legge seg etter halv åtte.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn og realityserierSynes det er helt greit att du hun ikke får se, man må ikke la barna gjøre det om alle andre gjør det. Sikkert flere enn barnet ditt som ikke får se. Her hjemme er det jeg som bestemmer hva barna skal se eller ikke, å jeg bryr meg lite om att andre får lov eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
trenger lading
|
![]() Sv: Barn og realityserier
At bestevenninna ser påvirker ikke meg slik nei. Lures ikke at "alle andre får lov"... Hun har også venninner med mobil, som får nugatti på skolematen eller har hull i ørene. Betyr ikke at hun får.
![]() |
#18 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Barn og realityserierVel, poden har iallefall lært at Idas oppførsel er teit. Nå ser han hvor teit det ser ut å oppføre seg sånn. Pluss at han mente vi måtte kjøpe en sau så vi kunne lage såpe fra grunnen av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
trenger lading
|
hehe... Ikke vet jeg hvem Ida er, men kanskje ikke så dumt å se hvor dumme folk kan være mot hverandre...
![]() |
#20 |
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her sier Kasia alt det jeg tenker. Min niåring får ikke se Farmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|