|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detJeg har også fått et morsmomt tilbud for ikke så lenge siden. Fordi en velholden person døde i USA og ikke etterlot seg noen arvinger der, så er jeg blitt kontaktet som arving av noen millioner fordi jeg har samme etternavn som avdøde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
villende
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detHeldiggriser! Si opp jobben umiddelbart! Nå kan dere jo leve som rentenister resten av livet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detJeg får også sånne mail rett i junkboksen min |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat det
Ja ikke sant? Jeg var inne på Gmail og sjekket webmailen i går (bruker pop3). Der lå alle mailene herfra (svar på ab. tråder)... Og jeg som trodde at mailutsendingene herfra ikke virket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
hmmm
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detSå heldige dere er!
![]() |
#27 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detVi er visst ikke de enste som har fått sånne gøyale premiemailer, carolin. http://www.forbrukerombudet.no/index...034265&subid=0
![]() |
#28 |
villende
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detOg jeg har nettopp fått beskjed om at jeg har forsøkt å overføre penger fra en bankkonto jeg ikke var klar over at jeg hadde i en bank jeg aldri har hørt om. Spennende!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat det
![]() |
#30 |
Har laget seg en tittel
|
Så snill banken er som gir beskjed da.
![]() |
#31 |
Protonterapeut
|
De må jo vite hvor de skal sette inn pengene! Såklart!
![]() |
|
|