|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detJeg har fått usannsynlig mye spam i det siste, men denne som kom akkurat nå - merket med prioritet - var jo litt morsom. Jeg har angivelig vunnet en hel del penger på et lotteri i England, men det rare er jo at jeg ikke kan huske å ha kjøpt noe lodd.
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detHar også fått absurdmye spam på ene mailadressen de siste ukene. Sletter før jeg leser. Kanskje jeg har vunnet noe stort også får de ikke tak i meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detDet eneste riktige er jo å finne denne Peter Arnold og informere ham om gevinsten. Stakkars fyr som går glipp av dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detGratulerer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detSpam er det masse av nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detHar spamfilter på maskinen så den fikser det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Javel
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detLurer på om ikke jeg leste om noe liknende i avisa i dag. Da var det en eller annen som hadde fått beskjed om at han hadde vunnet mange penger i et spansk (tror jeg det var) lotteri, og de ville ha bankkontonummeret hans. Særlig han ville gi dem det..
![]() |
#11 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detEr det flere Lykkelige vinnere altså?
![]() |
#12 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat det
Jeg liker ikke Outlook, så jeg bruker Outlook Express. Den har ikke spamfilter.
![]() |
#14 |
lissom sjarmør
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detDet var litt av noen gevinster. Gratulerer så mye, begge to! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detGmail slipper gjennom en spam-mail i jubelåret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detDet er jo fantastisk at noen deler ut så mye penger basert på tilfeldig trekning blant internettbrukere.
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detSå heldige dere er!
![]() |
#19 |
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat det
Det er i virus programmet mitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Borte
|
![]() Sv: Hvis noe er for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig akkurat detEtter en lang spamfri periode på onlinemailen min har det endelig tatt seg opp igjen.
![]() |
|
|