|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BrudekjoledilemmaJeg synes du kan kjøpe en prøvedukke og sette kjolen til utstilling midt i stua.
|
|
|
#22 |
|
|
Sv: Brudekjoledilemma
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Sv: BrudekjoledilemmaDu kan helt fint få sydd og farget den om. Noen av de vietnamesiske sydamene er kjempeflinke, og ikke altfor dyre.
|
|
|
#31 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brudekjoledilemmajeg vurderer å farge min. Har til nå brukt den på karneval og en venninne som ville prøve den på og sprang rundt på en fest med den. Ikke så veldig dypt forhold til den med andre ord. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fornøyd
|
Uansett blir den for snau. Jeg kan kaanskje drømme om å få plass i en 38 etterhvert. Kanskje.
|
|
|
#33 |
|
*_*
|
Dette hadde vært dritakult, det!
|
|
|
|
#34 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns du bør ha den litt under kneet, ellers ser man plutselig litt sånn tyroller ut. Men har den en fasong som kan bli omtrent slik så hadde jeg absolutt gått for omsøm. Det ligger et par i området rundt Youngstorget og Torggata, samt en i Rathkesgate tror jeg.
|
|
|
#35 |
|
|
Sv: BrudekjoledilemmaJeg tenkte sånn rett under kneet. Eh. Stoff, ja. Sateng/satin av noe slag? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Sv: BrudekjoledilemmaFor eksempel. Bare pass på at stroppene greier å bære overdelen, slik at den ikke henger stygt hvis du bytter ut til tynnere stropper. Er det sateng (som er det samme som satin
|
|
|
#40 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: BrudekjoledilemmaJeg vil også se bilde ja, og synes glitters forslag er stilig!
|
![]() |
|
|