|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
BrudekjoledilemmaJeg har en brudekjole. Den har jeg ikke tenkt til å bruke flere ganger. Hva gjør jeg med den, mon tro? Selge? Er ikke det veldig mye pes? Den er veldig klassisk, høyt, perlebesatt liv, skrår utover og har skikkelig prinsesselook i sånn kremhvitt opplegg, og er egentlig veldig pen og tidløs, men det er jo maaange sånne kjoler der ute? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Livsnyter
|
Sv: Brudekjoledilemma
Alt er mulig men veldig ofte vil en slik kjole kunne se litt omsydd-brudekjole-aktig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BrudekjoledilemmaDu kan jo ta ein Britney, og bruke den når du shoppar... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: BrudekjoledilemmaOi, LITT digert... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BrudekjoledilemmaMuligens ikke noe godt alternativ men.... Min mor sydde i sin tid om sin brudekjole til dåpskjole. Jeg var førstemann som brukte den og mine barn er også døpt i den. Dåpskjolen er kjempeflott og det er utrolig artig å ha en dåpskjole som det ligger en historie bak. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: BrudekjoledilemmaAkkurat sånn som Britney jeg tenkte på. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Sv: BrudekjoledilemmaVar bare en ide |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
Sv: BrudekjoledilemmaLegg ut bilde da! Eller legg ut bilde av en som likner veldig? Jeg hadde nok valgt å sy den om jeg, kan bli skikkelig fint om kjolen egner seg til det!
|
|
|
|
#12 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: BrudekjoledilemmaEr kjolen i et stoff som tar farge? Kan sikkert blir kult med en omsying, men kanskje litt kjedelig dersom du må ha den hvit, det kan bli for brudekjoleaktig selv i en annen fasong.
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: BrudekjoledilemmaJeg solgte min brudekjole, og fikk masse penger til å shoppe for
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Sv: BrudekjoledilemmaJeg er veldig glad jeg leide kjole med tanke på at jeg skilte meg noen få år etter bryllupet. Jeg vil ikke bruke den kjolen igjen eller ha noe som minner meg om den mannen eller den perioden. Hvis du ikke får solgt den, så er kanskje trash the dress et alternativ?
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: BrudekjoledilemmaSiden den allerede var brukt et par, tre ganger da jeg kjøpte den gjetter jeg på at den ikke akkurat er hot shit på brudekjolemarkedet. Bridezillaer er vel fortsatt ganske sære? Trash the Dress er jo kult nok, men altså... Hm. Hvis det blir for dyrt å få sydd om eller noe, så er de kanskje interessert i sånt på en eller annen sømlinje på en eller annen moteskole? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: BrudekjoledilemmaJeg hadde solgt den hvis noen ville hatt den. Alle Bridezillas kan vel ikke være like sære? Eller spytter jeg i kirka nå?
|
![]() |
|
|