|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Dyrevernere og jakt
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Dyrevernere og jaktDet er en grunn til at det er kvoter. Jakt er ikke et onde, men en nødvendighet. Jeg kan ikke skjønne hva som er galt med det.
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og noen av de jeg har møtt var egentlig ikke så opptatt av å skyte som å sitte i skogen og drikke sprit.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dyrevernere og jaktHvis jeg var elg tror jeg nesten jeg ville foretrukket å bli skutt av en jeger framfor en naturlig og mest sannsynlig pinefull og langtrukken død i naturen.
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Dyrevernere og jaktDet er i det hele tatt alt for mye vold i naturen. Jeg så to grevlinger som sloss forleden, og i forrige måned hørte jeg om et lemen som bet et annet lemen i øret. Heldigvis ble begge deler fanget opp av Esso sitt overvåkningskamera, så urostifterne kan vente seg et oppgjør i rettsveset. Men hvordan kan man sette en pris på et ødelagt lemmenøre?
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 01-04-08 kl 15:30. Årsak: for mange m'er |
|
|
|
|
|
#6 |
|
På lukket avdeling
|
Det kan ta sin tid å finne ut av, så den rettsaken er nok ikke over med det første. Jeg så forøvrig to kråker som raste ihop her om dagen. De var ikke akkurat forsiktige med hverandre. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en venninne som har et beist av ei svart kattemor med to ennå større sønner. Lystmordere hele gjengen! Vel, kanskje ikke venninna, men hvem vet?
|
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
Auda... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
... |
|
|
|
#18 |
|
Absolut ateist
|
Ja, ikke sant. Dobbeltmoralismen lenge leve.
|