|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Røyker du inne hos deg selv? | |||
| Ja, det er da mitt hjem |
|
4 | 2,35% |
| Når jeg er alene hjemme |
|
2 | 1,18% |
| Bare når det er fest |
|
4 | 2,35% |
| Ja, men bare på et bestemt sted/i et eget rom |
|
7 | 4,12% |
| Ja, når ungene har lagt seg/er borte |
|
2 | 1,18% |
| Ja, i smug |
|
0 | 0% |
| Ikke jeg, men samboer/ektefelle gjør |
|
1 | 0,59% |
| Røyker ut av vinduet |
|
1 | 0,59% |
| Hæ? |
|
43 | 25,29% |
| Nei |
|
120 | 70,59% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking inne
Hmmm. Interessant. Du ser forskjell på en som røyker 2 ganger i mnd og en som røyker 20 om dagen?
|
|
|
#2 |
|
Come what may...
|
Sv: Røyking inneJeg vet ikke. Jeg ser kun hageområde til folk når jeg går forbi. Synes det er mer koselig å se på.
|
|
|
#3 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking inneVi røyker ikke. Den gangen vi var røykere røyket vi heller ikke inne.
|
|
|
#4 |
|
Come what may...
|
Sv: Røyking inneHvorfor er det gale at noen røyker inne i sitt eget hjem? For meg er det nesten det samme å si "jeg så noen drakk svart kaffe foran dataen sin, i sitt eget hus" Og bli sjokkert!
|
|
|
#5 |
|
*_*
|
For min del, og spesielt hos de som har små barn hjemme, går det på passiv røyking. Folk som kan velge selv - og som røyker selv, kan dampe ned huset sitt så mye de vil for min del. Men når barna må gå og puste det inn hele dagen blir det noe annet.
|
|
|
|
#7 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Røyking inneFor tiden er sigg til vin nærmest obligatorisk, men jeg røyker ikke inne. Kan ikke forda røyklukt i leiligheten, og er utstyrt med svært god luktesans, så jeg kjenner det i lang tid etterpå (tross eddik i skål). Så jeg tar en sigg (eller tre) utendørs.
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Sv: Røyking inneNei, jeg røyker aldri inne og reagerer om jeg ser noen som gjør det - iallefall om de er under 60.
|
|
|
#9 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Røyking inneVi festrøyker, men aldri inne. Ingen får røyke inne i mitt hus. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Da har jeg blitt mishandlet under hele oppveksten. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Sv: Røyking inneNei, vi røyker ikke, og ingen får røyke inne hos oss. Holder virkelig ikke ut lukta!
|
|
|
#12 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking inneHar hatt et par hjem med innerøyking, som ung voksen (barnløs, selvsagt). NÅ virker det helt absurd at jeg skal ha sittet inne i stua og røyka. Nå er vi voksne og ansvarlige, og både hus og folk er selvsagt røykfrie.
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Det har jeg også. Foreldrene mine røykte i huset og i bilen (med vinduene igjen - det kunne jo bli kaldt, må vite. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking inneIkke jeg, og ingen andre heller. Selvfølgelig.
|
|
|
|
#16 |
|
*_*
|
Det er riktig, jeg vet ingenting om denne mannen. Poenget mitt var at jeg reagerte fordi det er blitt et så uvanlig syn, noe jeg også understreket i et innlegg etter ditt første svar, Azi, fordi jeg skjønte at du (og sikkert flere) muligens tok dette som kritikk av denne ene mannen. Det var det altså ikke. Men synet av ham og sigaretten innendørs fikk meg til å tenke på hvor uvanlig det var blitt å røyke inne, og dermed lurte jeg på om det var noen på FP som gjorde det.
|
|
|
|
#17 |
|
Come what may...
|
Har faktisk ikke fått med meg at det er uvanlig. De fleste her i denne gaten røyker. Og har ikke sett mange av dem ute å røyke.
|
|
|
#18 |
|
*_*
|
Er de gamle? Eller, godt voksne? Mitt inntrykk er at de som har voksne unger ikke har slutta med å røyke inne, mens de som har små barn har slutta med det. Og at de som er unge nå ikke begynner å røyke inne i det hele tatt.
|
|
|
|
#19 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking inneIngen får røyke i mitt hus, før vi fikk barn så røykte vi inne .
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Røyking inneHer er det ikke lov å røyke inne. Når sambo røykte måtte han ut, men nå er det ingen av oss som røyker. |
|
|
|
![]() |
|
|