|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke ha
|
|
|
#22 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg kan godt kaste brannfakkelen saman med deg utan å dukke. Eg meiner heilt seriøst at folk flest må vere dumme for å tru at dei vil få det bra med FrP-styre. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Absolut ateist
|
Da er det straks utvisning, tenker jeg. Spesielt om denne har dyskalkuli i tillegg.
|
|
|
#25 |
|
Absolut ateist
|
Det er vel slik at om du er dansk statsborger og har bodd en viss periode i utlandet, vil du ikke nødvendigvis få ta med deg partner funnet der tilbake til Danmark.
|
|
|
#26 |
|
Tittel og tittel....
|
Du sier noe der.. Jeg tenkte mer at den adopterte hadde bodd lengre i Norge enn i Kina og at h*n har bodd lengre i Norge enn kjæresten i Kina.. Sånn sett i forhold til eksemplet der en pakistaner hadde bodd 10 år i Norge og kona 20 år i pakistan så ble pakistan landet for dem. Men nå ble jeg sannelig i tvil... |
|
|
|
|
|
#27 |
|
geskjeftig
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haFor meg høres dette typisk ut. Man vil bare hjelpe de som allerede klarer seg greit. De svakeste driter vi i. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haNei, det vil vi ikke ha. |
|
|
|
#29 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haNå er det jo forskjellig hvor raskt folk lærer å lese. Jeg syns vi kan ta imot dem som lærer seg norsk (skriftlig, muntlig og minst 3 dialekter) på under ett år. De som ikke klarer det sender vi tilbake. Selvsagt skal de klare det på egenhånd i interneringsleirer.
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haJeg lurer på hva FrP ønsker å gjøre med etnisk norske analfabeter. Innse at dette er håpløse tilfeller som aldri vil klare å integrere seg i samfunnet, og gi dem livslangt medlemsskap i FrP? |
|
|
|
#31 |
|
Skrekkøgle
|
Eller når en FrP-velger med ølvom finner en snerten liten snelle i Thailand som han vil hente hit og banke litt på, før han slipper henne videre halvdød på Krisesenteret... Skal vi heller flytte problemet til Thailand da, og la de bo der? Siden han har bodd der nede hver sommer de siste 10-15 årene?
|
|
|
#32 |
|
Travelt opptatt
|
Svalbard, Jan Mayen eller Dronning Mauds land.
|
|
|
#33 |
|
Viser tenner
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Skrekkøgle
|
Ja, og er du under 24 år får du ikke gjenforening i det hele tatt, uansett hvor og hvordan man har møttes, eller hvor man kommer fra, så lenge en av partene ikke er dansk borger.
|
|
|
#36 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haJa, det er grusomt om en danske skulle finne på å gifte seg med en nordmann.
|
|
|
#38 |
|
Whatever, never mind
|
Og dette rammet en politikers (husker ikke hvem) sønn og. Muahahaha! |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Glad
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haJeg har sluttet å la meg sjokkere over Frp sin utlendingspolitikk. Det som sjokkerer meg er alle som stemmer på partiet! Man kan kanskje være enig om enkeltsaker, men så lenge partiet har såpass skremmende holdninger til innvandring kan det knapt forsvares at man kaster bort sin stemme på Frp! Har en kamerat som er medlem, og en eks-sjef som er ordfører for partiet, og jeg kjenner jeg har problemer med å forholde meg til dem.
|
|
|
#40 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haDet er jo ikke så vanskelig å skjønne at restriksjonene vil gjelde en spesiell etnisk og religiøs gruppe. Men hva om det kommer en pakistansk-amerikansk muslim til Norge. Er det plutselig greit da siden h*n kommer fra USA (jf. svar fra FrP om hvilke land det var ok å komme fra.)? |
|
|
|
![]() |
|
|